کد خبر : 1722228 | 09 آذر 1399 ساعت 19:26 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

میلان ۲- ۰ فیورنتینا؛ تیم پیولی بدون زلاتان هم می برد

میلان با ارائه یک نمایش خوب امروز موفق شد با دو گل فیورنتینا را شکست دهد و همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.

میلان ۲- ۰ فیورنتینا؛ تیم پیولی بدون زلاتان هم می برد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دیدار بین دو تیم میلان و اودینزه از سری مسابقات هفته نهم سری آ در ورزشگاه سن سیرو به پایان رسید که این بازی نهایتاً با نتیجه 2-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

میلان کار را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان استفانو پیولی چند حمله نیز روی دروازه حریف ترتیب دادند اما نتیجه خاصی برای آنها حاصل نشد.

 

در دقیقه 17 نهایتاً برتری روسونری نتیجه داد و این تیم موفق شد گل اول را وارد دروازه فیورنتینا کند. ارسال کرنر بازیکنان میلان به روی دروازه با اشاره فرانک کسیه همراه بود تا این که توپ در دهانه دروازه به السیو رومانیولی برسد و این بازیکن با یک ضربه سر دروازه حریف را باز کند تا کار 1-0 شود.

 

 

1548510

 

 

میلان به تسلط خود بر روی بازی ادامه داد و خطای مدافع فیورنتینا روی الکسیس سائلماکرز درون محوطه جریمه باعث شد که داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. در غیاب زلاتان ابراهیموویچ، فرانک کسیه پشت توپ ایستاد و به راحتی موفق شد گل دوم میلان را به ثمر برساند.

 

 

1548506

 

 

میلان می‌توانست در ادامه نیمه اول باز هم توسط فرانک کسیه از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کند اما درخشش دروازه بان فیورنتینا مانع از این موضوع شد تا دو تیم با همان نتیجه 2-0 به سود شاگردان استفانو پیولی راهی رختکن شوند.

 

 

1548507

 

 

فیورنتینا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و حتی می توانست در دقیقه 56 یکی از گل‌ها را جبران کند اما درخشش دروازه بان ملی پوش میلان یعنی جانلوئیجی دوناروما مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

 

در ادامه بازی نیز میلان کار را کنترل کرد تا مسابقه با همان نتیجه 2-0 تمام شود و تیم استفانو پیولی همچنان با قدرت در صدر جدول رقابت های سری آ قرار داشته باشد.

 

 

1548508

دیدگاه‌ها