کد خبر : 1722259 | 09 آذر 1399 ساعت 21:55 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی۰ - ۰ تاتنهام؛ تقسیم امتیازات در دربی کسل کننده

دو تیم چلسی و تاتنهام در یک بازی کم موقعیت به تساوی بدون گل دست یافتند.

چلسی۰ - ۰ تاتنهام؛ تقسیم امتیازات در دربی کسل کننده

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود که این مسابقه لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در حالی که چلسی کار را بهتر آغاز کرده بود و توپ و میدان را در اختیار داشت، این تاتنهام بود که در دقیقه 7 اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد اما ضد حمله بازیکنان این تیم نتیجه نداد و ضربه خطرناک استیون برخواین با فاصله ای کم از بالای دروازه عبور کرد.

 

 

1548561

 

 

در دقیقه 11 چلسی توانست توسط ستاره آلمانی خود یعنی تیمو ورنر به گل اول دست پیدا کند اما کمک داور به درستی تشخیص داد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین گل مردود اعلام شد.

 

در ادامه نیمه اول و برخلاف انتظار کار بسیار آرام دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت خوبی روی دروازه یکدیگر ترتیب دهند؛ موضوعی که باعث شد مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی بدون گل به پایان برسد.

 

 

1548559

 

1548557

 

 

در نیمه دوم نیز چلسی کار را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی به گل دست پیدا کند اما ارسال خوب ریس جیمز به دهانه دروازه از مقابل سر تامی آبراهام عبور کرد تا کار همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 64 باز هم تامی آبراهام می‌توانست دروازه تاتنهام را باز کند اما این ستاره انگلیسی نتوانست در دهانه دروازه ضربه خوبی را به توپ وارد کند.

 

 

1548556

 

 

دقیقه 67 بن چیلول با یک ارسال خوب به روی دروازه حکیم زیاش را صاحب توپ کرد اما ضربه بی‌دقت این بازیکن با فاصله بسیار زیاد از بالای دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 81 شوت فوق العاده میسون مونت با واکنش استثنایی دروازه بان فرانسوی تاتنهام یعنی هوگو لوریس مواجه شد تا قفل دروازه ها همچنان بسته مانده باشد.

 

در ادامه نیز دو تیم در ادامه دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند تا دربی حساس لندن در یک مسابقه کم موقعیت با تساوی بدون گل تمام شود.

 

 

1548558

 

 

با تقسیم امتیازات در بازی امروز تاتنهام 21 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول راهی صدر جدول شد و چلسی با 19 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها