کد خبر : 1722276 | 09 آذر 1399 ساعت 23:50 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

کریم کنج دروازه آستراس را نشانه گرفت؛

شوت تماشایی انصاری‌فرد ۳ امتیازی شد

مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن با زدن گل تماشایی موجب برتری تیمش برابر آستراس تریپولیس شد.

شوت تماشایی انصاری‌فرد ۳ امتیازی شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های هفته دهم سوپر لیگ یونان امشب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم آ. ا. ک آتن در حالی که کریم انصاری‌فرد را برخلاف سه مسابقه گذشته‌اش در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۱ امشب مقابل تیم رده ششمی آستراس تریپولیس قرار گرفت.

 

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک تیم‌های آستراس تریپولیس و آ. ا. ک به پایان رسید، اما در نیمه دوم تنها یک گل رد توسط ملی‌پوش ایرانی آتنی‌ها زده شد تا این تیم به پیروزی دست پیدا کند.

 

در دقیقه ۵۸ این بازی یِوگِنی شاخوف با پاس در عمق کریم انصاری‌فرد را در محوطه جریمه آستراس تریپولیس صاحب موقعیت کرد که سرتوپ و شوت بغل پای چپ تماشایی او به کنج دروازه حریف رفت تا گل دوم آ. ا. ک آتن به ثبت برسد.

 

 

1548590

 

 

گل زیبای کریم انصاری‌فرد تا پایان مسابقه پابرجا ماند و آ. ا. ک آتن موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک در زمین آستراس تریپولیس شد تا به چهارمین برد متوالی در این فصل دست پیدا کند.

 

تیم آ. ا. ک آتن که از روند ناکامی ابتدای فصل فاصله گرفته، برای پنجمین هفته متوالی در سوپر لیگ یونان شکست‌ناپذیر ماند و با کسب برتری مقابل آستراس تریپولیس ۱۹ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

 

 

1548591

 

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن که طی هفت مسابقه اخیرش برای این تیم سه گل به ثمر رسانده بود، در هشتمین بازی فصل خود توانست چهارمین گل را به زیبایی بزند.

 

انصاری‌فرد در فصل ۱۸-۲۰۱۷ که در المپیاکوس عضویت داشت، موفق شده بود در ۲۶ مسابقه ۱۷ گل در سوپر لیگ یونان به ثمر رساند و دومین گلزن برتر مسابقات شود که امسال هم امیدوار است درخشش قبلی را در این کشور و با پیراهن آ. ا. ک آتن داشته باشد.

 

1548593

دیدگاه‌ها