کد خبر : 1722319 | 10 آذر 1399 ساعت 10:58 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

خامس موضوع درگیری کارلوس با کارلوس 

انتقاد اسطوره کلمبیا از تاکتیک‌های کی روش

فوتبالیست برجسته و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کلمبیا انتقادات شدیدی را نسبت به تصمیمات تاکتیکی کارلوس کی روش مطرح کرد.

انتقاد اسطوره کلمبیا از تاکتیک‌های کی روش

به گزارش"ورزش سه" شکست های فاجعه بار کلمبیا در دو مسابقه مقدماتی امریکای جنوبی 2022 مقابل اکوادور و اروگوئه موجی از انتقادات و اعتراضات شدید را علیه کارلوس کی روش سرمربی مطرح پرتغالی این تیم به وجود آورده است. 


در حالی که فدراسیون فوتبال کلمبیا در حال انجام کارهای مربوط به پایان همکاری با کی روش است اما او همچنان به خاطر روش های تاکتیکی و شکست های سنگینی که متحمل شده مورد انتقاد شدید قرار می گیرد و اکنون کارلوس والدراما هافبک افسانه ای کلمبیا به او حمله کرده است. 


"خامس در تیم ملی در شرایط خوبی نیست. او شماره 10 تیم ملی است و شماره 9.  او در تیم ملی باید گل بسازد. ما در این دو بازی چند موقعیت گل داشتیم.؟" این را والدراما در گفت و گو با "وین اسپورت" مطرح کرد. 
و با اشاره به تصمیمات کی روش در ارتباط با خامس رودریگز گفت:" چگونه پست شماره 10 برای یک مربی فوتبال اهمیتی ندارد. شماره 10 بازیکنی است که برای تیم موقعیت گل می سازد و تیم را در شرایط گلزنی قرار می دهد."


والدراما اضافه کرد:" اگر بازیکنان شماره 10 و شماره 8 بازیسازی نکنند ما نمی توانیم به گل برسیم و این مشکلی است که تیم ملی کلمبیا در حال حاضر دارد."

دیدگاه‌ها