کد خبر : 1722425 | 10 آذر 1399 ساعت 17:25 | 53.8K بازدید | 18 دیدگاه

سرلک و فرار از اخراج؛ کرمانشاهی خوب ندید؟ (عکس)

میلاد سرلک در دقیقه 36 بازی مرتکب یک خطای خطرناک به روی بازیکن حریف شد که رضا کرمانشاهی او را با کارت زرد جریمه کرد.

سرلک و فرار از اخراج؛ کرمانشاهی خوب ندید؟ (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، البته خطای میلاد سرلک به روی بازیکن حریف ناخواسته بود و به هیچ وجه به دنبال مصدوم کردن بازیکن حریف نبود اما تکل او روی هوا براحتی می توانست سلامت بازیکن حریف را به خطر بیاندازد و چون تکل روی هوا انجام شد اگر داور سخت گیرانه تصمیم می گرفت می توانست او را از زمین بازی اخراج کند. البته در این باره کارشناسان داوری می توانند اظهار نظر کارشناسانه و دقیق تری داشته باشند اما اگر رضا کرمانشاهی این خطا را از روبرو می دید شاید تصمیم به اخراج میلاد سرلک می گرفت.

 

 

1548865

 

1548866

 

 

کارت زرد معمولا به خطاهایی داده می شود که پا روی زمین است اما در صحنه ای که داور به میلاد سرلک کارت زرد نشان داد تکل او روی هوا و بر ساق پای بازیکن شهر خودرو فرود آمد؛ در نهایت بازیکن شهر خودرو خوش شانس بود که شدت و حدت خطا به گونه ای نبود که او را مصدوم و مجبور به خروج از زمین کند. در فوتبال حرفه ای حتی اگر برخورد شدید نباشد داور به این نتیجه برسد که ممکن است خطای بازیکن سلامت بازیکن حریف را به خطر بیاندازد بازیکن خاطی را اخراج می کند.

 

اگر نظر کارشناسان داوری اخراج میلاد سرلک در دقیقه 36 باشد باید گفت رضا کرمانشاهی یک اشتباه سهوی بزرگ مرتکب شده است. تیم داوری او در بازی نساجی – تراکتور هم یک گل آفساید به سود تراکتور گرفتند.

 

دیدگاه‌ها