کد خبر : 1722432 | 10 آذر 1399 ساعت 17:59 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس یحیی از 10 فرصتی که سوخت! (عکس)

سرخپوشان پایتخت نمایش درخشانی در موقعیت سازی داشته اند اما این فرصت ها تا آخرین دقایق بازی یکی پس از دیگری به هدر رفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس با گل سیدجلال حسینی از حریف پیش افتاده اما با آغاز نیمه دوم نیز فرم هجومی خود را حفظ کرده و نشان داده که در موقعیت سازی نیز عملکرد خوبی دارد. تا دقیقه 80 شاگردان یحیی گل محمدی 11 ضربه به سمت دروازه داشتند که در کمال تعجب تنها یکی از این موقعیت ها تبدیل به گل شد.

 

اوج فرصت سوزی قرمزها دو ضربه ای بود که آرمان رمضانی در شرایطی متفاوت به اوت زد؛ در فرصت نخست فراهانی در درون دروازه حضور نداشت و در دومی رمضانی با پشت سر گذاشتن مدافعان شهرخودرو تک به تک بود اما با این حال در هر دو موقعیت مهاجم بلند قامت سرخ ها موفق به باز کردن دروازه حریف مشهدی نشد.

بشار رسن نیز یک بار با دروازه خالی از دروازه بان مواجه شد و تصمیم گرفت که به صورت چیپ ضربه بزند اما این ضربه هم راهی به دروازه نداشت و مدافع شهرخودرو شوت آرام هافبک عراقی را با سینه کنترل کرد. در دقیقه 79 این بار نوبت سیامک نعمتی بود که پرسپولیسی ها را نیم خیز کند. او با شوت از راه دور دروازه را نشانه رفت و ضربه اش با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

نمایش سرخ ها اگرچه رضایت هواداران این تیم را به دنبال داشته اما پیروزی شکننده سبب نگرانی یحیی گل محمدی شده است. با این وجود اما پرسپولیس به هیچ وجه عقب ننشسته و با ارائه فوتبالی تماشاگر پسند دستیابی به گل دوم را دنبال می‌کند.

 

1548882

 

1548883

دیدگاه‌ها