کد خبر : 1722436 | 10 آذر 1399 ساعت 18:17 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

یورگن کلوپ: آنقدر کمبود بازیکن دارم که ...

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از بازگشت هواداران به استادیوم ها ابراز خوشحالی کرد.

یورگن کلوپ: آنقدر کمبود بازیکن دارم که ...


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در استادیوم آنفیلد پذیرای آژاکس خواهد بود و دو هزار هواداران این تیم قادرند بازی را از نزدیک تماشا کنند. یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد تیاگو آلکانتارا، هافبک جدید مرسی سایدی ها دچار مصدومیت جدیدی شده و قرار نیست به این زودی ها دوباره در ترکیب اصلی لیورپول قرار بگیرد.

 

بازگشت هواداران به استادیوم ها: "من برای آن دو هزار هوادار خوش شانس که دوباره تماشای فوتبال از نزدیک را تجربه می کنند خوشحالم. در این شرایط مهم نیست حضور هواداران به سود ماست یا خیر. همین که شرایط بازگشت آنها مهیا شده خوشحال کننده است و امیدوارم این تنها اولین قدم باشد. مقابل تیم باکیفیتی به میدان خواهیم رفت و کسب سه امتیاز در این دیدار برای لیورپول مهم خواهد بود."

 

1545520

 

شرایط ویرژیل فن دایک: "با توجه به شرایط فعلی، فن دایک واقعا خوب عمل می کند. ما با یکدیگر در تماس هستیم و او تا به امروز خوب پیش رفته، اگرچه اوضاع زانوی فن دایک خیلی مساعد به نظر نمی رسد، اما برای زانویی که جراحی شده شرایط چندان بد نیست و او به خوبی برای بازگشت تلاش می کند."

 

زمان بازگشت تیاگو به میدان: "وقتی او در دیدار برابر اورتون مصدوم شد آزمایش داد و در ادامه آسیب دیدگی دیگری برای تیاگو رخ داد. نمی دانم او دقیقا چه زمانی قادر به بازی کردن در ترکیب لیورپول خواهد بود، اما مصدومیت جدید اثر بدی روی تیاگو گذاشته و او به چند هفته زمان برای بازگشت به میادین نیاز دارد."

 

اوضاع دیگر مصدومان لیورپول: "اینقدر بازیکن ندارم که بخواهیم برای قرار دادن شان در ترکیب اولویت بندی کنم، اما ما با شرایط فعلی کنار آمده ایم. جوردن هندرسون شرایط بازی کردن را پیدا کرده و این خبر خوبی برای لیورپول خواهد بود. همچنین جیمز میلنر نیز به تمرینات بازگشته و می تواند در ترکیب قرار گیرد."

دیدگاه‌ها