کد خبر : 1722548 | 11 آذر 1399 ساعت 09:40 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین خبر برای پاریس؛ دو مصدوم در آستانه بازی مهم

پاری سن ژرمن در آستانه دیدار مقابل منچستریونایتد با یک خبر بد مواجه شد چرا که دو ستاره‌اش ایکاردی و سارابیا را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

بدترین خبر برای پاریس؛ دو مصدوم در آستانه بازی مهم

به گزارش "ورزش سه"‌، درحالیکه پاری سن ژرمن فردا به شهر منچستر سفر می‌کند تا در لیگ قهرمانان در یک بازی مهم و حساس به مصاف منچستریونایتد برود این تیم خبری بد دریافت کرد و دریافت که دو ستاره اش مائورو ایکاردی و سارابیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

1549003

 

ایکاردی و سارابیا با اینکه در همین هفته در لیگ1 فرانسه به میدان رفته بودند اما نمی توانند فردا در بازی مقابل یونایتد حاضر باشند. PSG دو مصدوم مهم دیگر یولیان دراکسلر و خوان برنات هم دارد و به این ترتیب توماس توخل فردا چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت.

 

بازی فردا برای شاگردان توخل حساس و مهم است. PSG از یک طرف می خواهد انتقام شکست 2-1 مقابل یونایتد در پاریس را بگیرد، شکستی که در ماه اکتبر تحمل کرد. از سوی دیگر پاریسی‌ها اگر می خواهند در رتبه دوم گروه H بمانند باید در این بازی نتیجه خوبی بدست بیاورند.

 

1549004

 

 درحالیکه چهار هفته از مسابقات این گروه گذشته یونایتد با 9 امتیاز صدرنشین است و PSG و لایپزیش هر کدام 6 امتیاز دارند. البته PSG در حال حاضر به دلیل گلهای زده در خانه حریف در دو بازی مستقیم با لایپزیش از این تیم جلوتر بوده و رتبه دوم را به خود اختصاص داده. استانبول باشاک شهیر هم با سه امتیاز در رتبه چهارم جدول این گروه قرار دارد.

 

 

دیدگاه‌ها