کد خبر : 1722666 | 11 آذر 1399 ساعت 17:29 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

گابی فرناندز:

مسی به یک شرط سال بعد به اتلتیکو می آید

گابی کاپیتان سابق اتلتیکو دو روز پیش بود که اعلام بازنشستگی کرد.

مسی به یک شرط سال بعد به اتلتیکو می آید

به گزارش "ورزش سه"، گابی فرناندز سال ها بازیکن اتلتیکو بود و با این تیم قهرمانی لالیگا و لیگ اروپا را تجربه کرد. او دو بار نیز با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان نیز رفت ولی هر دو بار برابر رئال شکست خورد.

گابی دو سال پیش پس از جدایی از اتلتیکو به السد قطر پیوست و در همین تیم نیز بازنشسته شد.

 

 

1536709

 

 

گابی در مورد شرایط این روزهای اتلتیکو که صدرنشین لالیگاست گفت:« اینکه اتلتیکو تا کجا پیش خواهد رفت، به وضعیت رئال و بارسا هم بستگی دارد. اگر این دو تیم همین روند پرنوسان را ادامه دهند، اتلتیکو شانس اول قهرمانی خواهد بود و چه بسا در جام های دیگر نیز شانس بالایی داشته باشد.»

 

مسی در بارسا:« لوئیس سوارز تابستان به اتلتیکو پیوست که مرا به یاد انتقال داوید ویا از بارسا به اتلتیکو در سال 2013 انداخت. معتقدم اگر اتلتیکو امسال بتواند قهرمان لالیگا شود، لیونل مسی برای پیوستن به این تیم ترغیب خواهد شد. زوج و سوارز می تواند مرگبار باشد. همینکه سوارز در زمین برای اتلتیکو حضور داشته باشد نیز وزنه سنگینی است. هر مدافعی احترام خاصی به سوارز می گذارد.»

 

 

1544176

 

 

ژاوی در بارسا:« معتقدم او در دو سال اخیر توانسته تجربیات خوبی به عنوان مربی در السد کسب کند و خودش را برای مربیگری بارسا آماده کرده است. دیر یا زود او را روی نیمکت این تیم خواهیم دید.»

 

 

دیدگاه‌ها