کد خبر : 1722705 | 11 آذر 1399 ساعت 19:07 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

در رختکن را مسئولان ورزشگاه شکستند؛ 

حسینی: ظلم بزرگی در حق تیم مظلوم ما شد

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معقتد است اعترضات مسئولان نساجی مازندران طی هفته سبب شده تا گل سالم تیمش مردود اعلام شود.

حسینی: ظلم بزرگی در حق تیم مظلوم ما شد

 به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست یک بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل نساجی در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، اعتراض شدیدی به تصمیمات داوری مسابقه داشت و معتقد بود که اعتراضات تیم حریف در عملکرد داور تاثیرگذار بوده است.

 

صحبت های سرمربی نفت مسجد سلیمان را در ادامه می خوانید.

 

 

 در 90 دقیقه تنها یک اشتباه داشتیم 
در طول بازی فقط یک اشتباه داشتیم. یک گل سالم هم زدیم. وقتی در زمین حریف به گل برسیم یعنی کار بزرگی انجام داده ایم. داور خط به چه دلیلی این گل ما را مردود اعلام کرد؟

 

 

ظلم بزرگی در حق تیم جوان ما شد
 ظلم بزرگی نسبت به تیم جوان ما انجام شد. من تاسف می خورم که شاهد چنین اشتباهاتی هستیم. با سند صحبت می کنم، چون آنالیزورهای ما فیلم بازی را دیدند.

 

 

پنالتی آنها درست نبود
مسئولان تیم حریف در طول هفته تنها به داوری اعتراض کردند و در نهایت هم به خواسته خود رسیدند و داور برای آنها پنالتی گرفت. پنالتی آنها درست نبو د و واقعا درک نمی کنم که چرا داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد.

 

 

ظلمی که به ما شد، جای بخشش ندارد
در جریان بازی اصلا به داور اعتراض نکردم. من یاد گرفته ام که فقط به فکر مسال فنی باشم و تیمی درست کنم که فقط فوتبال بازی کند. ظلمی که داور در حق ما کرد جای بخشش ندارد.

 

 

مجبور شدیم در رختکن را بشکنیم 
حسینی درخصوص قفل بودن در رختکن پیش از شروع مسابقه گفت: ما وارد ورزشگاه شدیم و می خواستیم به رختکن برویم ولی در قفل بود. ده دقیقه ای آنجا معطل شدیم. آنجا آدم هایی بودند که می رفتند و می آمدند و همدیگر را صدا می کردند. درنهایت یکی از مسئولان آنجا در رختکن را شکست و ما وارد رختکن شدیم. 

 

 

وقتی گل ما مردود شد، یعنی اعتراضات آنها جواب داده 
وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتراض های مسئولان نساجی به داور مسابقه در طول هفته، در جریان بازی هم تاثیرگذار بود یا خیر، تاکید کرد: وقتی گل سالم ما مردود اعلام می شود یعنی فشارهایی که در طول هفته وارد کردند جواب داد.

 


یک بچه هم می فهمید گل ما سالم بود 
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: یک بچه هم می فهمید که گل ما سالم بود. چرا گلی که ما به سختی به ثمر رساندیم باید مردود شود؟ واقعاً متاسفم؛ هیچ وقت به داوری اعتراض نکرده ام، اما دلیل این رفتارها را متوجه نمی شوم.

 


در هفته های آینده بیشتر خلق موقعیت می کنیم
حسینی درخصوص مشکل تیمش در گلزنی، تصریح کرد: اکثر تیم‌ها در هفته های اول این مشکل را دارند. در آینده خلق موقعیت بیشتری می‌کنیم، اما این روزها چون شرایط دفاعی تیم ها خیلی قوی است شانس زیادی به حریفان داده نمی شود. این مشکل کل فوتبال ما مخصوصاً در شروع لیگ است.

دیدگاه‌ها