کد خبر : 1722767 | 11 آذر 1399 ساعت 22:35 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه بدشانسی های لیورپول؛ آلیسون هم مصدوم شد

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است.

ادامه بدشانسی های لیورپول؛ آلیسون هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول از لیست 20  نفره بازیکنان این تیم برای مسابقه امشب برابر آژاکس خط خورده است. در واقع لیورپول می‌گوید که این بازیکن با مشکل گرفتگی عضلانی روبرو بوده و آنها امیدوار هستند که آلیسون با مصدومیت طولانی مدتی روبرو نشده باشد. البته یورگن‌کلوپ دقایقی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد مصدومیت آلیسون از ناحیه همسترینگ بوده و احتمالاً 10 روز از میادین دور خواهد بود. مدت زمانی که ممکن است حتی تا یک ماه نیز به طول بینجامد.

 

 

1537041

 

 

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در حال حاضر به لحاظ مصدومیت بسیار بدشانس است چرا که جیمز میلنر، ترنت الکساندر آرنولد، نبی کیتا، تیاگو آلکانتارا و ژردان شقیری همگی از میادین دور هستند. در این میان جو گومز و ویرژیل فن دایک آسیب دیدگی طولانی مدت تری روبرو هستند و خیلی خوش شانس خواهند بود اگر بتوانند در این فصل به میدان بروند.

 

لیورپول در حالی از ساعتی دیگر در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا و در غیاب آلیسون بکر به مصاف آژاکس خواهد رفت که شکست یا عدم پیروزی در مسابقه امروز می تواند کار آنها را برای صعود دشوار کند. گفتنی است شاگردان یورگن کلوپ در مسابقه قبلی خود برابر آتالانتا شکست خوردند و در حال حاضر با 9 امتیاز صدرنشین هستند؛ این در حالی است که آژاکس و لیورپول با 7 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها