کد خبر : 1722791 | 12 آذر 1399 ساعت 00:33 | 20.7K بازدید | 4 دیدگاه

اعتماد به نفس تیم پایین است

مودریچ: ثابت می کنیم رئال مادرید هستیم

ستاره کروات رئال نسبت به صعود به دور بعد لیگ قهرمانان بدبین نیست.

مودریچ: ثابت می کنیم رئال مادرید هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید می توانست با پیروزی بر شاختار به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند ولی 2-0 باخت تا برای صعود چشم به نتیجه بازی امشب گلادباخ و اینتر داشته باشد. اگر اینتر شکست نخورد، رئال در هفته پایانی با پیروزی بر گلادباخ صعود می کند. رئال امسال تیمی بسیار پرنوسان نشان داده است.

 

 

1549345

 

 

 

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال در پایان بازی گفت:« هنوز یک بازی دیگر داریم و باید ببنیم امشب نتیجه اینتر و گلادباخ چه می شود تا متوجه شویم چه کاری باید در هفته پایانی انجام دهیم. ما همیشه به وقت نیاز نشان داده ایم رئال چه تیمی است و این را باید یک بار دیگر در زمین نشان داد. اینجا دیگر حرف زدن فایده ای ندارد.»

 

عدم ثبات:« بله؛ متاسفانه امسال دو بازی بدیم و یک بازی خوب و این مرتب تکرار می شود. مشکل ما عدم ثبات است در حالی که در فصول گذشته از این حیث مشکلی نداشتیم. باید بهتر شویم.»

 

 

1549344

 

 

اعتماد به نفس پایین:« وقتی حریف جلو می افتد، افت می کنیم. اعتماد به نفس مان پایین می آید و خوب بازی نمی کنیم. این روند باید عوض شود و باید به دنبال راه حل بود. در تمام کنندگی هم ضعف داریم. شانس های زیادی خلق می کنیم ولی از دست شان می دهیم. امشب به خصوص توضیحی برای نمایش ضعیف مان در نیمه دوم ندارم.»

 

دیدگاه‌ها