کد خبر : 1722797 | 12 آذر 1399 ساعت 01:26 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 1 - 0 آژاکس؛ صدرنشینی قطعی شد

لیورپول با برتری 0-1 برابر آژاکس صدرنشینی خود را قطعی کرد.

لیورپول 1 - 0 آژاکس؛ صدرنشینی قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در این هفته ها به شدت درگیر بحران مصدومیت شده، امشب موقعیت های فراوانی را در مقابل آژاکس از دست داد و در نهایت با تک گل کورتیس جونز این تیم را مغلوب کرد.

 

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم و روی پاس محمد صلاح می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه جونز به دیرک دروازه آژاکس برخورد کرد.

 

1549381

 

در دقیقه 18 آنتونی با حرکت از سمت راست فرصت خوبی برای باز کردن دروازه لیورپول داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت. در دقیقه 22 و با ارسال نرس بود که تیم مهمان باز هم فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر کلاسن با عکس العمل خوب کلهر همراه شد.

 

در اواسط نیمه این مرزوعی بود که با شلیکی محکم از راه دور تا آستانه باز کردن دروازه لیورپول نیز پیش رفت، اما ضربه او توسط کلهر مهار شد. در دقیقه 43 اندرو رابزتسون با حرکت از گوشه زمین می توانست دروازه آژاکس را باز کند، اما ضربه او به تور کنار دروازه خورد و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

آژاکس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر کلاسن روی ارسال نرس در دهانه دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقایقی بعد سادیو مانه در موقعیتی تک به تک صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول تیمش شد، اما شورس سر رسید و با یک تکل فوق العاده دروازه را نجات داد.

 

اما در دقیقه 59 لیورپول به گل اول دست یافت. روی ارسال ویلیامز و خروج اشتباه اونانا، این کورتیس جونز بود که در دیرک دورتر موفق شد با یک ضربه دقیق و تماشایی در دهانه دروازه، گل اول را به ثمر برساند.

 

1549389

 

دقایقی بعد و روی اشتباهات متوالی مدافعان آژاکس بود که محمد صلاح فاصله ای تا زدن گل دوم لیورپول نیز نداشت، اما در نهایت اونانا توپ را جمع کرد.

 

در دقیقه 86 محمد صلاح در موقعیتی تک به تک فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم تیمش داشت، اما ضربه عجیب او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در ثانیه های پایانی بازی کلهر به زیبایی ضربه سر یان کلاوس هانتلار را مهار کرد تا در نهایت لیورپول با همان یک گل به برتری دست یابد.

دیدگاه‌ها