کد خبر : 1722872 | 12 آذر 1399 ساعت 12:52 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود لیورپول با سیو درخشان جوان ایرلندی(عکس)

کلهر دروازه‌بان جوان لیورپول که در بازی دیشب مقابل آژاکس جانشین آلیسون شد در واپسین دقایق با یک سیو درخشان شروعی رویایی در رقابتهای اروپایی داشت.

صعود لیورپول با سیو درخشان جوان ایرلندی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کویمین کلهر سنگربان جوان لیورپول که در بازی دیشب لیورپول مقابل آژاکس به جای آلیسون مصدوم وارد میدان شد در دقیقه 88 مسابقه با یک سیو درخشان نقش مهمی در پیروزی لیورپول و صعود این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی کرد. به این ترتیب اولین حضور کلهر در رقابتهای اروپایی برای لیورپول برای او به شبی به یاد ماندنی تبدیل شد.

 

1549526

 

1549523

 

در دقیقه 88 مسابقه درحالیکه لیورپول با گل کرتیس جونز از آژاکس جلو بود کلاس یان هونتلار با ضربه سری محکم توپ را به سمت دروازه لیورپول شلیک کرد اما کهلر با یک سیو درخشان و استثنایی توپ را دفع کرد تا ناجی تیم یورگن کلوپ باشد.

 

1549522

 

کلهر ایرلندی که بازیکن تیم ملی جوانان ایرلند است در جریان این بازی به ناچار و به جای آلیسون مصدوم وارد میدان شد. انتظار می رود کلهر دست کم به مدت دو هفته به جای آلیسون برزیلی درون دروازه تیم یورگن کلوپ بایستد.

 

1549524

 

تصمیم یورگن کلوپ برای به میدان فرستادن کلهر به جای آدریان که قبلاً همیشه به عنوان جایگزین آلیسون به میدان می رفت هواداران این تیم را شگفت زده کرده بود ولی سیو عالی او نشان داد که یورگن کلوپ با توجه به شناخت کامل از بازیکنانش چنین تصمیمی گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها