کد خبر : 1722882 | 12 آذر 1399 ساعت 13:34 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم غیرمنتظره کلوپ دلایل تاکتیکی داشت(عکس)

یورگن کلوپ می گوید در شب پیروزی تیمش کویمین کلهر به دلیل توانایی بیشترش در بازی با پا به آدریان ترجیح داده شده است.

 

به گزارش"ورزش سه"، انتخاب یک گلر جوان غافلگیری بزرگ فهرست لیورپولی ها در دیدار مقابل آژاکس بود چرا که همه انتظار داشتند آدریان برای جایگزینی آلیسون بکر مصدوم در آنفیلد حضور داشته باشد . اما این کلهر بود که در بازی به میدان رفت و با چند سیو خوب توجه را به خود جلب کرد آن هم در مسابقه ای که لیورپول با گلزنی یک بازیکن جوان دیگر کورتیس جونز به پیروزی رسید تا صعود خود از گروه D لیگ قهرمانان قطعی کند.


آلیسون که خیلی زود مصدوم می شود دو هفته با مصدومیت همسترینگ دست به گریبان است و احتمالا کلهر که عضو تیم زیر23 ساله های ایرلند است در بازی های بعدی هم با توجه به نمایش خوبش به میدان خواهد رفت.


وقتی خبرنگاران در نشست مطبوعاتی از کلوپ درباره استفاده از کلهر پرسیدند کلوپ مکثی کرد و گفت:" تاپ ، تاپ ، تاپ" یعنی عالی ، عالی و عالی.

 

1549536

 

1549537

 

1549538

 

1549539

 


او در ادامه گفت تصمیم گیری برای بازی دادن به کویمین راحت بود چرا که او شایسته این مسابقه بود اما تصمیم گیری برای کنار گذاشتن آدریان کار دشواری بود چرا که او هم گلر فوق العاده ای است و بازی های خوبی برای ما انجام داده است.


خوشحالم که کلهر کار خود را به خوبی انجام داد. ما امشب به وی احتیاج داشتیم چرا که او به عنوان یک استعداد فوق العاده دروازه بانی یک گلر شوتزن و یک فوتبالیست عالی است. چیزی که برای تحت فشار قراردادن آژاکس به آن نیاز داشتیم این بود که دروازه بانی با توانایی بازی با پا  و پاسوری در ترکیب داشته باشیم که او این کار را به روشی استثنایی انجام داد واین تازه به غیر از سیوهایی است که او در بازی داشت.

دیدگاه‌ها