کد خبر : 1722936 | 12 آذر 1399 ساعت 17:01 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ جریمه شدن مسی برای ادای احترام به مارادونا

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا لیونل مسی را 600 یورو جریمه کرد.

رسمی؛ جریمه شدن مسی برای ادای احترام به مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت تلخ دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش های بسیاری را در سرتاسر دنیا به همراه داشت و چهره های مختلف ابراز ناراحتی خود را نسبت به این موضوع نشان دادند که هم وطن مارادونا یعنی لیونل مسی نیز یکی از آنها بود. او با قرار دادن متنی در صفحات اجتماعی خود به این اتفاق تلخ واکنش نشان داده بود.

 

 

1548813

 

 

این اما پایان ادای احترام لیونل مسی به دیه گو مارادونا نبود و او شنبه گذشته بعد از گلزنی در دیدار بارسلونا برابر اوساسونا خوشحالی بعد از گل جالبی از خود به نمایش گذاشت. مسی پیراهن خود را بیرون آورد در حالی که زیر آن لباس شماره 10 دیه گو مارادونا در باشگاه نیوولز اولد بویز را بر تن کرده بود تا یکبار دیگر ادای احترام خود را به این فوتبالیست بزرگ و فقید نشان داده باشد.

 

 

1548780

 

 

مسی اما بلافاصله با کارت زرد متئو لاهوس داور مسابقه روبرو شد. از تن خارج کردن پیراهن و سپس نمایش پیراهنی دیگر در قوانین داوری با کارت زرد مواجه می شود و جالب اینکه امروز مسی بر اساس بند 91 قوانین انضباطی فوتبال اسپانیا 600 یورو نیز جریمه شد. کارت زرد او نیز پابرجا ماند.

به این ترتیب فوق ستاره بارسا برای ادای احترام به دیه گو مارادونا باید 600 یورو پرداخت کند؛ در حالی که روز دوشنبه بارسلونا درخواست پاک شدن کارت زرد مسی را ارائه کرده بود. 

 

دیدگاه‌ها