کد خبر : 1722884 | 12 آذر 1399 ساعت 13:46 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

جوان، گرسنه و پرستاره؛ این لیورپول کلوپ است

آنفیلد و بهانه‌های جدید برای لذت و امیدواری (عکس)

کورتیس جونز وارد بزرگترین مرحله زندگی اش شد تا خودش را به عنوان یک استعداد آینده دار و درخشان معرفی کند.

آنفیلد و بهانه‌های جدید برای لذت و امیدواری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قمار بزرگ یورگن کلوپ ثمر داد و شب گذشته در کارنامه پرافتخار این سرمربی ثبت شد؛ حالا دو ستاره جوان و در حال ظهور دیگر پیراهن لیورپول را بر تن دارند.


جونز 19 ساله یک گل عالی مقابل آژاکس به ثمر رساند که باید گل های بیشتری از لیورپول دریافت می کرد. جالب اینکه این گل، روی اشتباه آندره اونانا دروازه بان خوش نقش هلندی ها به ثمر رسید و نکته آن، تعقیب و پیگیری توپ از سوی جونز بود که شاید جوان تر از آن به نظر می رسید که چنین تصمیم بالغانه ای را بگیرد.


در این سمیر او یک نقطه عطف کوچک را هم برای خود به دست آورد چرا که ضربه او پنجاهمین گل لیگ قهرمانان اروپا در دوره سلطنت یورگن کلوپ در آنفیلد بود تا یک شب عالی برای رئیس آلمانی سرخپوشان آنفیلدی ساخته شود. البته این تنها کار مهم کلوپ نبود. او نه تنها شرط بندی اش روی جونز را با یک بازپرداخت عالی برد، بلکه یک گام جسورانه ای را برای انتخاب کائویمین کلهر دروازه بان 22 ساله ایرلندی برداشت. دروازه بانی که جای ذخیره معمول آلیسون بکر یعنی آدریان را گرفت.


در شب گذشته همچنین، نکو ویلیامز دیگر دانش آموخته آکادمی لیورپول بود که به میدان رفت و روی تنها گل بازی نقش داشت. او با یک پاس گل، تنها گل دیدار را ساخت. جالب اینکه ویلیامز نیز تنها 19 سال سن دارد و میانگین سنی زننده و سازنده گل دیشب قرمزهای آنفیلد، 19 سال بود.


جونز آخرین محصول آکادمی جذاب جوانان در لیورپول است که با پیشرفت آرام در تیم، گل های چشمگیری را به ثمر رسانده است. بازیکنی که در بحبوحه یک بحران فلج کننده بخاطر مصدومیت، مسئولیت حضور در خط هافبک را برعهده گرفت و به عنوان یک نوجوان، شروع فوق العاده ای داشت.

 

البته لیورپول همچنان پرستاره است و او در کنار محمد صلاح، سادیو مانه و دیگو ژوتا و البته فیرمینو، 90 دقیقه فشار را از روی حریف برنداشتند. شب لیورپول اینچنین تاریخی شد.

 

1549544

جونز در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار عکسی از خودش و شادی بعد از گلی که شب گذشته به ثمر رساند، عنوان کرد که حس باورنکردنی ای بابت نخستین گلش در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

 

1549546


اندرو رابرتسون مدافع لیورپول نیز با انتشار پستی در اینستاگرامش به تمجید از ستاره های جوان تیمش پرداخت و نوشت: دو بازیکن آکادمی تک گل بازی را ساختند و نفر سوم نیز در درون دروازه موفق به انجام سیوهای باورنکردنی می شود. دیگر بهتر از این نمی شود. 3 بازیکن با 3 کلاس متفاوت.

دیدگاه‌ها