کد خبر : 1722968 | 12 آذر 1399 ساعت 18:45 | 31K بازدید | 2 دیدگاه

دارن بنت:

بیل هیچ جا نیست؛ مورینیو تا کی زمان می دهد؟

مهاجم سابق تاتنهام می گوید گرت بیل درخشان سابق را دیگر هرگز نخواهیم دید.

بیل هیچ جا نیست؛ مورینیو تا کی زمان می دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، دو ماه و نیم از جدایی بیل از رئال مادرید می گذرد اما به علت مصدومیت ها و همچنین کیفیت نازل، عملکرد بسیار کمرنگی در تاتنهام داشته است. بیل در دو بازی اخیر تاتنهام در لیگ انگلیس نیمکت نشین بوده و فرصتی نصیبش نشده تا به نظر برسد که حتی در تیم لندنی هم جایی برای او پیدا نمی شود.

 

 

1540529

 

 

بیل در دو بازی مقابل منچسترسیتی و چلسی فرصتی نصیبش نشد و تمام بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. البته بیل سعی کرد که روی نیمکت  خودش را خشمگین نشان ندهد و با هم تیمی ها شوخی می کرد هرچند  به نظر می رسد که او بیشتر برای بازی های تشریفاتی یا لیگ اروپا مورد توجه تاتنهام است و در بازی های بزرگ  مورد توجه قرار نمی گیرد.  آخرین باری که بیل 90 دقیقه بازی کرد، به حدود یک سال پیش و پیروزی رئال مقابل ختافه برمی گردد.

 

 

1539462

 

 

دارن بنت مهاجم سابق تاتنهام در مورد گرت بیل به تاک اسپورت گفت:« قضیه بیل در تاتنهام یک روند تدریجی است و همه می دانیم که او به زمان نیاز دارد ولی سوال اینجاست که ژوزه مورینیو تا کجا و کی به او زمان خواهد داد. او چه زمانی به این نتیجه می رسد که بیل جواب نخواهد داد؟

الان همه صحبت ها در تاتنهام به زوج فوق العاده سونگ هیونگ مین و هری کین مربوط است در حالی که وقتی گرت بیل به تاتنهام پیوست، از او به عنوان یک خرید بزرگ نام برده می شود و بازگشتش را یک اتفاق مهم می دانستند.

حالا دیگر خبری از گرت بیل نیست و او را هیچ جا نمی بینیم و نزدیک به گرت بیلی که می شناسیم هم نیست. گرت سه سال است نتوانسته به شکل یکنواخت در میادین باشد و مصدومیت های بزرگی هم داشته است. شاید گرت بیل گذشته، دیگر هرگز برنگردد.»

 

دیدگاه‌ها