کد خبر : 1723046 | 13 آذر 1399 ساعت 02:10 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: یوونتوس همیشه برای پیروزی بازی می کند

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد تیمش به این پیروزی نیاز داشته است.

پیرلو: یوونتوس همیشه برای پیروزی بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب موفق شد در تورین برابر دیناموکیف به برتری 0-3 دست یابد و حالا آنها برای کسب صدرنشینی باید با اختلاف دو گل در نوکمپ بارسلونا را مغلوب کنند. آندره پیرلو در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد یکی از گلزنان تیمش یعنی آلوارو موراتا پرداخته و مدعی شد او نسبت به دوره اول حضور در تورین بالغ تر شده است.

 

آندره پیرلو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "من هرگز به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا ندیده ام که تیمی به مدت 90 دقیقه بر جریان بازی سلطه داشته باشد و در برخی دقایق نیز باید به دفاع کردن پرداخت.

 

1548209

 

من از عملکرد یوونتوس خوشحالم و ما از روانشناختی شناخت درستی از حریف داشتیم. حتی اگر پیش از این صعودمان قطعی شده باشد نیز باید همیشه برای پیروزی بازی کنیم، بنابراین من عملکرد تیمی را مناسب ارزیابی کرده و این دیدار را نشانه مثبتی می بینم که برای پیشرفت لازم داشتیم.

 

آلوارو موراتا در گذشته در جوانی در یوونتوس بازی کرده بود و حالا او با کسب تجربه خود مادرید و لندن یک فرد و بازیکن بالغ تر شده و به تورین بازگشته است. آلوارو موراتا حالا حس خوبی داشته و هیچ فشاری را روی خود احساس نمی کند که این موضوع به هر بازیکنی کمک می کند بهترین عملکرد خود را در میدان ارائه دهد.

 

ما او را به هر قیمتی در بازار نقل و انتقالات تابستانی می خواستیم و حالا از داشتن موراتا در ترکیب یوونتوس بسیار رضایت داریم. من برای فدریکو کیه زا نیز خوشحالم، زیرا او مدتی بود که به دنبال گلزنی بود و به این گل نیاز داشت."

دیدگاه‌ها