کد خبر : 1723136 | 13 آذر 1399 ساعت 17:48 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی ستاره بایرن مونیخ را رایگان می خواهد

بر اساس ادعای دیلی استار باشگاه چلسی قصد دارد در پایان فصل داوید آلابا را به شکل رایگان به خدمت بگیرد.

چلسی ستاره بایرن مونیخ را رایگان می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی طی ماه های گذشته به ستاره اتریشی باشگاه بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا مربوط بوده است؛ این بازیکن که به نوعی آچار فرانسه باواریایی‌ها طی سال های گذشته به حساب آمده، راضی به تمدید قرارداد با بایرن‌مونیخ نمی شود و به نظر می رسد که با وجود تلاش های این باشگاه، او قصد دارد چالش جدیدی را در ادامه فوتبال خود تجربه کند.

 

قرارداد ستاره اتریشی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و به نظر می رسد که باشگاه بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد به جای از دست دادن رایگان آلابا، با دریافت مبلغی این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند؛ اتفاقی که اصلا بعید نیست رخ دهد.

 

 

1549936

 

 

در این بین گفته شد که خود داوید آلابا ترجیح می‌دهد ادامه فوتبال خود را در لالیگا پشت سر بگذارد و برای یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا به میدان برود اما به نظر می‌رسد که غولهای اسپانیا برنامه ای برای جذب او ندارند. از طرفی طی روزهای گذشته گفته شد که چلسی به شدت شرایط جذب ستاره اتریشی را بررسی می کند اما حالا دیلی استار مدعی شده که باشگاه لندنی قصد دارد تا نقل و انتقالات تابستانی صبر کند و آلابا را در آن زمان به شکل رایگان به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها