کد خبر : 1723243 | 14 آذر 1399 ساعت 12:10 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشت محمد علی، مخیتاریان را ناک اوت کرد!

مشتی که شب گذشته مدافع یانگ بویز به مخیتاریان زد، باعث شد تا رسانه ها به او لقب محمد علی بدهند.

مشت محمد علی، مخیتاریان را ناک اوت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دور پنجم و ما قبل پایانی مرحله گروهی رقابت ه ای لیگ اروپا، شب گذشته در گروه های مختلف برگزار شد که در یکی از دیدارهای گروه A مسابقات، تیم رم در زمین خود با نتیجه 3 بر یک از سد یانگ بویز گذشت و صعودش به عنوان تیم نخست را قطعی کرد.


اما در دقایق پایانی این دیدار اتفاقی رخ داد که باعث واکنش رسانه های اروپایی شد. در دقیقه 82 و یک دقیقه پس از آنکه ادین ژکو گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف سوییسی کرد و به نوعی تیر خلاص را بر پیکر حریف وارد آورد، مشت بازیکن یانگ بویز به هافبک ارمنی رم، باعث اخراج او شد.


در دقیقه 83 مدافع یانگ بویز به نام محمدعلی کامارا در یک صحنه با هنریک مخیتاریان هافبک ارمنستانی رم درگیر شد وبا مشتی که به مخیتاریان زد، باعث شد داور او را از زمین مسابقه اخراج کند.


این حرکت محمدعلی کامارا باعث شد تا رسانه ها به او لقب محمدعلی یا همان کاسیوس کلی فوتبال را بدهند. یک رسانه انگلیسی زبان در مورد این صحنه نوشته است: مدافع یانگ بویز موفق شد حریف سنگین وزن خودش را ناک اوت کند. مطمئن نیستیم ضربه محمدعلی چقدر قدرت داشته و تا چه حد توانسته دقیق بر هدف بنشیند ولی پس از این ضربه و سرنگونی مخیتاریان داور فقط یک گزینه داشت: شمارش معکوس از 10 تا صفر... یا بهتر بگوئیم: یک کارت قرمز.


ملی پوش 23 ساله اهل گینه به فرمی روی پیکر افتاده مخیتاریان ایستاده که گویا او همان بوکسور سنگین وزن معروف دنیاست که بخشی از نامش را با او مشترک است و محمدعلی کامارا به آن افتخار می کند. به نظر می رسد او بالای سر مخیتاریان ایستاده و زا او می خواهد بلند شود تا 15 راند را کامل بازی کند.


محمدعلی کامارا به دلیل سبک و استایل بازیش، به او در کشورش گینه، لقب پیکه داده اند. اما ما پیشنهاد می کنیم به او لقب محمدعلی یا کاسیوس کلی را بدهند چرا که او در رشته بوکس نیز گویا استعدادهایی دارد.

 

1550145


البته کامارا اکنون می تواند انتظار یک محرومیت سنگین را داشته باشد. اما یانگ بویز هنوز هم در رده دوم گروه A لیگ اروپا قرار دارد. بنابراین هنوز هم یک احتمال قوی وجود دارد که آنها بتوانند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

 

1550133


سپس محمدعلی کامارا می تواند همان کاری را انجام دهد که محمدعلی اسطوره سنگین وزن بوکس، در طول زندگی باورنکردنی خود بارها انجام داده است: بازگشت تماشایی به میدان مبارزه.

دیدگاه‌ها