کد خبر : 1723250 | 14 آذر 1399 ساعت 13:20 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار بیلسا و لمپارد بعد از ماجرای جاسوسی در انگلیس

مارچلو بیلسا سرمربی لیدز می‌گوید با وجود اختلاف دو باشگاه بر سر اتهام جاسوسی از تمرینات دو تیم، رابطه او با فرانک لمپارد سرمربی چلسی بد نیست.

دیدار بیلسا و لمپارد بعد از ماجرای جاسوسی در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیدزیونایتد فردا در خانه چلسی با این تیم دیدار می‌کند و این اولین سفر مارچلو بیلسا سرمربی لیدز به لندن برای دیدار با چلسی در لیگ برتر خواهد بود، بیلسا می‌گوید با وجود اختلاف دو باشگاه بر سر اتهام جاسوسی از تمرینات دو تیم، رابطه او و فرانک لمپارد رابطه‌ای خوب است.

 

1550147

 

مساله اختلاف دو باشگاه بر سر جاسوسی از تمرینات به سال گذشته برمی گردد. در ماه ژانویه گذشته مارچلو بیلسا یکی از دستیاران خود را فرستاده بود تا از تمرینات تیم دربی کانتی که لمپارد آن زمان هدایتش را بر عهده داشت جاسوسی کند. این مساله به تنش شدید بین دو طرف دامن زد و بیلسا در نهایت مجرم شناخته شده و به پرداخت 200هزار پوند جریمه محکوم شد.

 

1550148

 

با اینکه لمپارد سال گذشته از بیلسا و اقدامش علیه تیم او بسیار عصبانی بود اما مربی آرژانتینی در آستانه بازی فردای لیدز و چلسی گفت: " رابطه من و لمپارد بد نیست. رابطه من و لمپارد مثل رابطه ام با همه همکارانی است که در لیگ برتر با آنها بازی می‌کنیم".

 

بیلسا در ادامه صحبتهایش گفت: " مساله پارسال همان موقع توسط مقامات مسئول حل شد و فیصله یافت. لمپارد فصل گذشته بازیکنان زیادی ساخت و امسال هم با انتخاب درست بازیکنان توانسته تیمش را ارتقا دهد. چلسی خیلی خوب بازی می‌کند و این نتیجه تلاش‌های فرانک لمپارد است".

 

 

دیدگاه‌ها