کد خبر : 1723270 | 14 آذر 1399 ساعت 15:36 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا را به اوج بر می گردانم

لاپورتا: ضد رئال نیستم؛ بارسا به راموس نیاز ندارد

خوان لاپورتا جدی ترین گزینه برای ریاست باشگاه بارسلونا محسوب می شود. او اهداف بلندی در سر دارد.

لاپورتا: ضد رئال نیستم؛ بارسا به راموس نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا چند روز پیش رسما خبر از نامزدی خود برای ریاست باشگاه بارسلونا داد. انتخابات 24 ژانویه برگزار می شود و باید دید از میان 9 نامزد، کدام یک رای بیشتری را کسب خواهد کرد.

گمانه زنی ها حاکی از آن است که لاپورتا شانس بیشتری نسبت به رقبای خود دارد. او هفت سال رئیس بارسا بود و با او آبی اناری ها روزهای خوبی را پشت سر گذاشتند.

 

 

1550189

 

 

بسیاری می گویند لاپورتا ضد رئال است و از این تیم تنفر دارد. او به کادنا کوپه گفت:« خیر؛ من ضد رئال نیستم بلکه عاشق بارسلونا هستم. من با باشگاه رئال و فلورنتینو پرز(رئیس رئال) هیچ مشکلی ندارم. همیشه هم سعی کرده ام با تمام فوتبالی ها، رابطه ام حسنه باشد. می دانم و می توانم با کسانی که تفکری مخالف من دارند، به خوبی کنار بیایم.»

 

 

1550188

 

 

قهرمانی های اخیر رئال در چمپیونزلیگ:« قطعا برای من و هواداران بارسا دردناک بود. زمانی که رئیس بارسلونا بودم، دنیا را می بلعیدیم اما در سال های گذشته، تیمی در حد نام و اعتبار بارسا نبوده ایم و نتایج اسفناکی در لیگ قهرمانان کسب کرده ایم. هدف من بازگرداندن بارسا به بهترین روزهایش است.»

 

 

1550140

 

 

جذب سرخیو راموس:« دوست ندارم در مورد بازیکنان حرف بزنم. کسی در مورد شایستگی های راموس تردید ندارد ولی ما در بارسا ابتدا باید به داشته های مان به خصوص در تیم های پایه توجه کنیم. همین حالا اسکار مینگسا مدافعی مستعد و آینده دار نشان داده است. رونالد کومان هم در استفاده از جوانان شجاعت به خرج داده و حرکتش قابل تحسین است.»

 

دیدگاه‌ها