کد خبر : 1723276 | 14 آذر 1399 ساعت 16:15 | 77.2K بازدید | 1 دیدگاه

از داخل باشگاه ضربه می زنند

خشم کومان؛ الان چه وقت حرف زدن از مسی بود؟

سرمربی بارسا از اینکه روز گذشته مدیر موقت بارسا گفت که مسی باید در تابستان فروخته می شود، عصبانی است.

خشم کومان؛ الان چه وقت حرف زدن از مسی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از شکست 1-0 در زمین اتلتیکو موفق شده سه برد متوالی در لالیگا و لیگ قهرمانان کسب کند و حالا با روحیه به مصاف کادیز خواهد رفت.

کادیز ماه گذشته توانست در زمین رئال با یک گل برنده شود و فردا حریف ساده ای برای ابی اناری ها نخواهد بود.

 

 

1550195

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« طبیعتا برابر کادیز توپ در اختیار ما خواهد بود و حریف یک بازی بسته را به نمایش خواهد گذاشت. آمار نشان می دهد کادیز در زمین حریفان بهتر کار کرده است ولی در مجموع نتایج خوبی کسب کرده اند. برابر این تیم باید با تمرکز بالا کار کنیم و اگر در سطح خودمان باشیم و موقعیت های گل زیادی خلق کنیم، برنده خواهیم شد.»

 

آینده مسی:« وضعیت مسی را همه می دانند. اگر کسی قرار باشد در این مورد شفاف حرف بزند، خودش است. حرف ها و شایعات مورد علاقه من نیستند اما اگر خودمان بخواهیم به گمانه زنی ها دامن بزنیم، اتفاق خوبی نیست. ما نمی توانیم شایعات بیرونی را کنترل کنیم ولی حرف های روز گذشته کارلس توسکتس(مدیر موقت بارسا) در مورد مسی به باشگاه کمک نمی کند.

اینکه او گفت مسی را تابستان می فروخت، عقیده شخصی اش است و بهتر بود علنی نمی کرد. الان وقت حرف زدن در این مورد نبود. لئو تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و خودش تصمیم می گیرد که بماند یا برود. ای کاش بماند و دوست ندارم به حواشی دامن بزنم.»

 

 

1549900

 

 

حرف نیمار در مورد هم تیمی شدن با مسی در فصل بعد:« به عنوان مربی باشگاه دوست دارم همیشه بهترین ها را داشته باشم. توسکتس گفت که نیمار فقط به شرط اینکه بازیکن آزاد باشد می تواند به بارسا بیاید ولی به عنوان مربی بارسا و هوادار این باشگاه همیشه دوست دارم بهترین ها در بارسا بازی کنند.»

 

جذب اریک گارسیا مدافع سیتی در زمستان:« هنوز برای صحبت در مورد انتقالات وقت باقی است. فعلا هدف این است که ساموئل اومتیتی و آرائوخو به شرایط آرمانی برسند. زمستان با رئیس جدید در مورد جذب مدافع حرف خواهم زد.»

 

 

1550199

 

 

توسکتس و ادعای عدم پرداخت دستمزد در ژانویه به بازیکنان:« با باشگاه برای کاهش دستمزد به توافق رسیده ایم ولی در مورد اعداد و ارقام چیزی نمی دانم. من روی آماده سازی تیم تمرکز دارم و اینکه خوب بازی کنیم و برنده شویم. نگرانی من چیز دیگری است. باشگاه در شرایط اقتصادی خوبی نیست اما این شرایط برای همه تیم ها وجود دارد.»

 

اوج گیری گریزمان:« معتقدم نقش اصلی را خودش داشته است. گریزمان می تواند مهاجم نوک باشد یا در بال راست بازی کند. فاکتور مهم اما اعتماد به نفس است نه پست بازی. گریزمان می خواست شرایطش را بهتر کند و از لحاظ ذهنی هم موفق شد. ستاره ها همیشه می توانند به انتظارات پاسخ بدهند.»

 

 

دیدگاه‌ها