کد خبر : 1723319 | 14 آذر 1399 ساعت 21:58 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

آندره پیرلو: هنوز آن دربی را در ذهن دارم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش مهیای دیدار مقابل تورینو باشد.

آندره پیرلو: هنوز آن دربی را در ذهن دارم


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ قهرمانان رفته و حالا امیدوار است این ثبات در سری آ نیز ادامه پیدا کند. این هفته بیانکونری در دیدار حساس در دربی تورین به مصاف تورینو خواهد رفت و آندره پیرلو در نشست خبری پیش از این دیدار ابراز امیدواری کرد جانشین آلوارو موراتا بتواند وظایف او را در میدان انجام دهد.

 

آندره پیرلو گفت: "این یک دربی مهم برای طرفداران هر دو تیم و دیداری همیشه پر از تنش است. دیداری زیبا در فضایی مملو از احساسات پیش رو داریم، من آنقدر خوش شانس بوده ام که چندین بار در دربی تورین حضور داشته، برنده شده و گلهای مهمی به ثمر برسانم. من همچنان گلزنی در دربی و آن لحظات اخر که باعث پیروزی یوونتوس شد را در ذهن دارم.

 

1542171

 

ما از نظر ذهنی برای یک بازی مهم آماده می شویم.  تورینو ساختاری قدرتمند داشته و سرمربی بسیار خوبی دارد. آنها فوتبال فعالانه ارائه می دهند و بازیکنانی بزرگ در همه پست ها در اختیار دارند. هفته ای زیبا و طولانی داشتیم، حالا نیز هدف ما این است که برای دربی فردا که مهمترین مسابقه است آماده باشیم. ما فرصت کمی برای ریکاوری داشتیم، اما از نظر ذهنی آماده شده تا در یک دیدار مهم حضور یابیم.

 

غیبت آلوارو موراتا؟ ما سعی خواهیم کرد تا جایی که می توانیم در محوطه جریمه با نفرات زیاد حاضر شویم، زیرا اینگونه می توان به گل رسید. هنگام حضور آلوارو در ترکیب ما حضور بیشتری در محوطه داریم، اما بازیکنانی نیز که فردا بازی می کنند سعی خواهند کرد بیشتر به داخل محوطه نفوذ کنند.

 

گلزنی فدریکو کیه زا برابر دینامو؟ من انتظار زیادی از فدریکو کیه زا، انتقال از فیورنتینا به یوونتوس آسان نیست، اما او پسر بسیار خوبی است."

دیدگاه‌ها