کد خبر : 1723448 | 15 آذر 1399 ساعت 17:13 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوان گاسپارت:

خودم 600 یورو جریمه مسی را به فدراسیون می دهم

رئیس سابق بارسا قصد دارد 600 یورو جریمه لیونل مسی برای ادای احترام به دیه گو مارادونا را خودش پرداخت کند.

خودم 600 یورو جریمه مسی را به فدراسیون می دهم

به گزارش "ورزش سه"، شنبه گذشته بعد از گلزنی در دیدار بارسلونا برابر اوساسونا مسی، خوشحالی بعد از گل جالبی از خود به نمایش گذاشت. مسی پیراهن خود را بیرون آورد در حالی که زیر آن لباس شماره 10 دیه گو مارادونا در باشگاه نیوولز اولد بویز را بر تن کرده بود تا یکبار دیگر ادای احترام خود را به این فوتبالیست بزرگ و فقید نشان داده باشد.

 

 

1548478

 

 

مسی اما بلافاصله با کارت زرد متئو لاهوس داور مسابقه روبرو شد. از تن خارج کردن پیراهن و سپس نمایش پیراهنی دیگر در قوانین داوری با کارت زرد مواجه می شود و جالب اینکه امروز مسی بر اساس بند 91 قوانین انضباطی فوتبال اسپانیا 600 یورو نیز جریمه شد. کارت زرد او نیز پابرجا ماند.

به این ترتیب فوق ستاره بارسا برای ادای احترام به دیه گو مارادونا باید 600 یورو پرداخت کند.

 

 

1550401

 

 

خوان گاسپارت رئیس سابق بارسا به این جریمه اعتراض دارد و معتقد است فدراسیون باید شرایط خاص شادی گل مسی را درک می کرد. او گفت خودش این جریمه را پرداخت می کند:« رد نمی کنم که 600 یورو به حساب فدراسیون واریز کنم و سپس اطلاع بدهم که مربوط به جریمه لیونل مسی بوده است.

برای شان باید توضیح بدهم که شادی گل مسی برای ادای احترام به مارادونا بود و نباید او را جریمه می کردند. برای ما اعضای بارسلونا این جریمه شرم آور بود. فدراسیون کوچکترین درکی از این قضیه نداشت و به جای جریمه مسی باید او را تشویق می کرد. قصد دارم دوشنبه این پول را به حساب فدراسیون واریز کنم. هدفم اصلا جلب توجه نیست بلکه عصبانی هستم. حرکت مسی با تحسین جهانی مواجه شد و نباید او را جریمه می کردند.»

 

دیدگاه‌ها