کد خبر : 1723480 | 15 آذر 1399 ساعت 19:25 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: همیشه رانیری را تحسین می کنم

استفانو پیولی، سرمربی میلان از ماندن زلاتان در رختکن تیمش ابراز رضایت کرد.

پیولی: همیشه رانیری را تحسین می کنم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی در چند بازی اخیر به علت ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیمش نبود و از راه دور بازیکنان میلان را هدایت می کرد. حالا و در آستانه دیدار روسونری مقابل سمپدوریا، استفانو پیولی به تمجید از کلودیو رانیری و نقش مهم این سرمربی ایتالیایی در افکار تاکتیکی خود صحبت کرده است.

 

استفانو پیولی گفت: "یک بازی دشوار پیش روی ما خواهد بود، زیرا سمپدوریا بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما باید تیزبین و از نظر تاکتیکی دقیق باشیم. خوشحالم دوباره با آنتونیو کاندروا و کلودیو رانیری را ملاقات کنم، ما 90 دقیقه رقیب اما همیشه دوست هستیم. رانیری مربی بسیار مهمی برای من بود و وقتی بازی می کردم ایده های روشنی برای دوران مربیگری به من داد. من همیشه رانیری را تحسین می کنم.

 

1549678

 

وقتی لستر سیتی قهرمان لیگ برتر شد، من رانیری را برای این موفقیت باورنکردنی تحسین کردم. من نمی گویم که دستاورد لستر هرگز قابل تکرار نیست، زیرا این اتفاق با قهرمانی تیم هایی چون هلاس ورونا و سمپدوریا رخ داده، اما من همچنان هشدار می دهم که ما فقط در آغاز کار هستیم و باید بازی به بازی پیش برویم."

 

زلاتان ابراهیموویچ امروز در مصاحبه ای فاش کرد که قصد داشته در تابستان 2020 بازنشسته شود، اما پیولی او را متقاعد کرد که نظرش را عوض کند.

 

استفانو پیولی در این رابطه گفت: "من سعی می کنم با هر بازیکنی مستقیم و بی پرده صحبت کنم. وقتی از صمیم قلب صحبت می کنید به احتمال زیاد به شما گوش خواهند داد. من به زلاتان گفتم که با توجه به مسیری که آغاز شده، جدایی در این مقطع کار درستی نیست. من به زلاتان گفتم خوب فکر کند، زیرا من، پائولو مالدینی، ریکی ماسارا و ایوان گازیدیس همه کار برای متقاعد کردن او انجام می دهیم. ما بسیار خوشحالیم که زلاتان اینجا است."

دیدگاه‌ها