کد خبر : 1723537 | 15 آذر 1399 ساعت 23:11 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

آندره پیرلو: DNA یوونتوس یعنی فداکاری

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد در نیمه دوم دیدار مقابل تورینو شرایط تیمش تغییر کرده است.

آندره پیرلو: DNA یوونتوس یعنی فداکاری

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در دیداری تماشایی و با گل دقایق پایانی لئوناردو بونوچی در نهایت 1-2 در دربی، تورینو را مغلوب کرده و به اوضاع خود در جدول سر و سامان بخشید. آندره پیرلو در پایان این دیدار اعتراف کرد با توجه به سبک دفاعی حریف، حمله کردن روی دروازه تورینو دشوار بوده است.

 

آندره پیرلو گفت: "تجربه چنین دیدارهایی به عنوان یک بازیکن طاقت فرسا، اما در جایگاه یک سرمربی بسیار متفاوت است، اما به هر حال احساس پیروزی برایم یکسان بود. وقتی در چالش های پیش رو مغلوب می شوید، کنترل بازی دشوار می شود. ما بیش از حد ساکن و ایستا بودیم و هنگام ارسال با تعداد نفرات کافی در محوطه جریمه تورینو حضور پیدا نمی کردیم. البته بازی کردن در برابر دفاع پنج نفره نیز کار دشواری است.

 

1550618

 

ما بعد از نیمه اول به یاد آوردیم که در DNA یوونتوس باید با قلب تان بازی کرده و در میدان فداکاری کنید. وقتی موفق شدیم تورینو را به نیمه زمین خودش هدایت کنیم، دستیابی به موفقیت و پیروزی آسان تر شد.

 

همه بازیکنان همیشه نمی توانند با 100 درصد توان در میدان ظاهر شوند، اما بازیکنان باید با اراده و عزم راسخ، پویایی و روحیه هجومی روانه زمین شوند و این همان چیزی است که ما را برنده بازی می کند. وقتی نمی توانید سبک خود را در میدان پیاده کنید، باید راه های دیگری پیدا کنید. ما باید توپ را سریعتر حرکت دهیم ، زیرا در غیر این صورت به بازیکنان حریف فرصت بیشتری می دهیم تا به پست خود بازگردند."

دیدگاه‌ها