کد خبر : 1723611 | 16 آذر 1399 ساعت 11:42 | 187.9K بازدید | 11 دیدگاه

شوکت نسیب الله یف یا همان قاتل بروسلی!

صحنه‌های باورنکردنی از حمله فوق خشن به داور

بازیکنی از فوتبال ازبکستان یک ضربه از حرکات خشن کونگ فو را روی داور مسابقه در رقابت های لیگ حرفه ای این کشور اجرا کرد.

صحنه‌های باورنکردنی از حمله فوق خشن به داور

به گزارش"ورزش سه" از سری رقابت های مرحله پلی آف لیگ حرفه ای فوتبال ازبکستان و در بازی تیم های توران و نفتچی ، در حالیکه هواداران حاضر در ورزشگاه دیوانه وار به زمین حمله می کنند شاهد لحظه ای تکان دهنده هستیم که یکی از بازیکنان یک ضربه خشن ورزش کونگ فو را به داور مسابقه وارد می کند. ضربه ای که پس از آن تنش بالا گرفت و می تواند جرایم و محرومیت بسیار سنگینی هم برای مسببانش به همراه داشته باشد. 


در بازی حساس و تعیین کننده صعود به لیگ برتر ازبکستان بین تیم های توران و نفتچی یکی از بازیکنان با حمله خشن به داور مسابقه باعث شد تا اخبار این مسابقه در رسانه های سراسر جهان منتشر شود.


 تیم توران که در رده دوم گروه چهار تیمی قرار می گرفت در دقیقه 81 با به ثمر رساندن گل از حریفش نفتچی پیش افتاد اما پس از سوت پایان یک جنگ واقعی در زمین فوتبال شکل گرفت که تصاویرش در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد به ویژه ضربه خشنی که نیویورک پست و چند روزنامه بین المللی با تیتر "آغاز جنگ" به آن پرداختند.


بعد از اینکه داور سوت پایان را به صدا در آورد ، بازیکنان عصبانی نفتچی صحنه های ناپسند و بسیار خشنی را در زمین انجام دادند و با تماشاگران خشمگینی که دیوانه وار به زمین می آمدند داور را که از ترس جانش به سمت تونل ورزشگاه فرار می کرد تعقیب کردند و دراین بین یک بازیکن به نام شوکت نسیب الله یف آغاز کننده این اتفاق خشن بود. 

 

1550771
این مدافع 36 ساله با یک "یته کیتو" یا همان "یته پرنده" که از فنون سخت و خشن کونگ فو است به قفسه سینه داور ضربه زد و او را به زمین انداخت. 

 

1550745
اما همه چیز در این لحظه متوقف نشد ، چرا که داور بلند شد و به سمت تونل رفت اما بازیکنان و تعدادی از هواداران و اطرافیان تعقیبش کرده و به سمتش هجوم برده و مورد ضرب و شتم قرار دادند.


در حالی که گفته می شد تعدادی از چهره های سرشناس فوتبال ازبکستان نیز در ورزشگاه حضور داشته اند اما پلیس مجبور به آرام کردن شرایط شد. سخنگوی فدراسیون ازبکستان در همین ارتباط گفت:" همه ازبکستان و جامعه فوتبال این حادثه را دیدند، همه می دانند این یک مسابقه خیلی مهم برای صعود به لیگ برتر بود."


هواداران نفتچی پس از مسابقه نتوانستند احساسات خود را کنترل کرده و به ورزشگاه هجوم آوردند. تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده به ویژه موضوع اصلی خشونتی است که علیه داور مسابقه به کار رفته است. براساس فدراسیون فوتبال ازبکستان شرکت کنندگان در این درگیری با مجازات روبرو خواهند شد.

 

1550769

 

1550766

شوکت نسیب الله یف بعد از سوت پایان بازی با حرکت یته پرنده به داور حمله می کند.

 

1550770

داور مسابقه بعد بلند شدن و دیدن وضعیت می فهمد که برای نجات جانش باید فرار کند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها