کد خبر : 1723627 | 16 آذر 1399 ساعت 13:20 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مولر از یواخیم لوو: آلمان پشت تیم ملی بایستد

توماس مولر ستاره بایرن مونیخ می‌گوید تمرکزش موفقیت با بایرن است اما سعی می‌کند خودش را یک بار دیگر به تیم ملی آلمان تحمیل کند.

حمایت مولر از یواخیم لوو: آلمان پشت تیم ملی بایستد

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر که در ماه‌های اخیر بازی‌های درخشانی برای بایرن مونیخ انجام داده می‌گوید به فکر تیم ملی آلمان نیست بلکه همه حواسش را به موفقیت بایرن مونیخ داده اما اگر در آینده بتواند خودش را به تیم ملی تحمیل کند فرصت بازی کردن در مانشافت را از دست نخواهد داد.

 

1530413

 

یواخیم لوو به خصوص بعد از شکست 6-0 تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا به دلیل تصمیمش برای کنار گذاشتن توماس مولر و همچنین ژروم بواتنگ و متس هوملس با انتقادهایی شدید مواجه بوده است.

 

1542725

 

توماس مولر بعد از تساوی بایرن مقابل لایپزیش و مستحکم شدن صدرنشینی این تیم در بوندس لیگا به اسکای گفت: " مساله تیم ملی برایم خیلی دور شده. من سعی می‌کنم همه حواسم را به بایرن بدهم و در زمین به تیمم کمک کنم. شما رسانه‌ها می‌توانید هر چه می‌خواهید در این باره صحبت کنید ولی من فعلاً تمام هوش و حواسم بایرن است. باید ببینیم بعداً چه می‌شود".

 

1548312

 

مولر در ادامه گفت: " فدراسیون تصمیم گرفته سرمربی را حفظ کند و همه آلمانی ها باید از این تصمیم حمایت کنند و هر کاری از دست شان برمی آید انجام بدهند تا تیم ملی دوباره در شرایط خوب قرار بگیرد. ما با یواخیم لوو دوباره شرایط درستی پیدا خواهیم کرد".

 

 

 

دیدگاه‌ها