کد خبر : 1723672 | 16 آذر 1399 ساعت 18:28 | 91.7K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای رسانه های انگلیسی

پوچتینو 3 بازیکن را برای رئال می خواهد

از مائوریسیو پوچتینو به عنوان گزینه شماره یک رئال برای جانشینی زین الدین زیدان نام برده می شود.

پوچتینو 3 بازیکن را برای رئال می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو شکست متوالی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان برابر آلاوس و شاختار دونتسک، بار دیگر شایعات برکناری زین الدین زیدان از رئال به گوش رسید. شکست در لیگ قهرمانان به خصوص رئال را در خطر حذف قرار داده و اگر در روز پایانی رئال نتواند گلادباخ را شکست دهد، شاید راهی لیگ اروپا شود.

 

 

1550105

 

 

رئال باید گلادباخ را شکست دهد تا به عنوان تیم اول به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برود. در صورت تساوی رئال و پیروزی اینتر بر شاختار، بازهم رئال صعود خواهد کرد اما تساوی رئال اگر با تساوی شاختار و اینتر همراه شود، رئال به لیگ اروپا خواهد رفت. شکست رئال هم تحت هر شرایطی مانع صعود این تیم می شود.

رئال روز گذشته توانست بر سویا پیروز شده و در لالیگا شرایط خود را بهبود ببخشد. زیدان حالا کمی در حاشیه امنیت قرار گرفته اما عدم صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان، ممکن است حکم اخراج زیدان را امضا کند و در این صورت مائوریسیو پوچتینو آماده است تا جای زیزو را پر کند.

 

 

1546973

 

 

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، سرمربی آرژانتینی از سران رئال برای تقویت تیم، سه بازیکن را درخواست خواهد کرد. پائولو دیبالا ستاره یوونتوس و دله آلی و هری کین از تاتنهام.

 

 

1401274

 

 

در این بین جذب آلی در زمستان به دلیل اختلافاتش با ژوزه مورینیو محتمل تر خواهد بود و برای دو بازیکن دیگر باید تا تابستان بعد صبر کند. هری کین و آلی تا 2024 با تاتنهام قرارداد دارند. قرارداد دیبالای 26 ساله با یوونتوس نیز تا 2022 معتبر است.

 

 

1531562

دیدگاه‌ها