کد خبر : 1723681 | 16 آذر 1399 ساعت 16:12 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم برزیلی تا پایان فصل در اصفهان می‌ماند؟

درخشش معنی‌دار سجاد در روز غیبت کی‎‌روش

در روزی که استنلی کی روش به لیست 20 نفره تیم فوتبال سپاهان راهی پیدا نکرده، سجاد شهباززاده ستاره تیمش در 45 دقیقه اول برابر نفت مسجد سلیمان بود.

درخشش معنی‌دار سجاد در روز غیبت کی‎‌روش

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دقایق پایانی دیدار برابر نفت مسجد سلیمان تلاش زیادی برای جبران گل خورده در دقیقه 5 بازی داشت و در نهایت پس از چند حمله و ارسال کرنر به این مهم دست پیدا کرد.

 

گل تساوی سپاهان روی حرکت انفرادی سجاد شهباززاده مهاجم شماره 9 تیم رقم خورد و پس از اینکه چند گامی با توپ در زمین گل‌آلود بهنام محمدی حرکت کرد، به سمت دروازه احمد گوهری شوت زد و این دروازه بان جوان، تنها توانست شاهد باز شدن دروازه اش باشد که شوت مهاجم سپاهان به زاویه مخالف آن زده شد.


این گل شهباززاده سومین گل فصل او پس از گلزنی سجاد مقابل تیم های آلومینیوم اراک و سایپا بود، تا در روزی که محرم نویدکیا نام استنلی کی روش را در میان 20 بازیکن اصلی خود برای مصاف با نفت مسجد سلیمان قرار نداده است، شهباززاده به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی جوان تیمش را بدهد.


استنلی کی روش آخرین مرتبه از دقیقه 58 دیدار برابر گل گهر که با شکست سه بر صفر طلایی پوشان همراه شد، برای طلایی پوشان وارد زمین شد و از آن هفته دیگر نتوانسته به ترکیب طلایی پوشان راه پیدا کند؛ شرایطی که شاید منجر به جدایی این بازیکن برزیلی پیش از پایان فصل و پایان قراردادش شود.

دیدگاه‌ها