کد خبر : 1723726 | 16 آذر 1399 ساعت 19:31 | 206.9K بازدید | 0 دیدگاه

شلیک از راه دور برای گل مدرسه‌ای

تلاش رونالدو برای گلزنی از ثانیه صفر(عکس)

کریستیانو رونالدو تلاش واقعی برای گلزنی مقابل تورینو را از ثانیه یک بازی شروع کرد.

تلاش رونالدو برای گلزنی از ثانیه صفر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در دربی دلا موله یک کامبک به یادماندنی داشت و در آخرین دقایق بازی، با ضربه سر بونوچی به گل رسید تا بیانکونری همچنان در سری آ بدون شکست باشد.


در آغاز این مسابقه، توسط آنیلی مالک باشگاه یوونتوس، از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به دلیل به ثمر رساندن 750 گل در طول دوران حرفه ایش، تجلیل شد. تجلیلی که ظاهرا باعث افزایش انگیزه رونالدو شد و او قصد داشت از روی نقطه شروع بازی، گلزنی کند.

 

 

1550903

 


یوونتوس در حالی به زحمت این بازی را برنده شد که رونالدو مشتاق بود در همان ثانیه نخست بازی برای تیمش گلزنی کند. البته تلاش های رونالدو در این مسابقه به نتیجه نرسید و یووه بدون تاثیرگذاری این بازیکن برنده شد.


به محض سوت شروع بازی توسط دنیله اروساتو داور این دیدار، پائولو دیبالا با یک پاس رو به عقب و از قبل هماهنگ شده، توپ را به نوعی برای رونالدو کاشت تا او شانس گلزنی از میانه میدان را امتحان کند.

 

1550904


سالواتوره سیریگو سنگربان 33 ساله تورینو چند قدمی جلو آمده بود و رونالدو با دیدن این صحنه تصمیم گرفت از میانه میدان دروازه تورینو را باز کند ولی ضربه او دقت لازم را نداشت و سیریگو در حالی که شتابان به سمت دروازه اش بر می گشت، خوش شانس بود که شوت رونالدو از بالای دروازه به سمت سکوهای آلیانز پرواز کرد.


هواداران انگلیسی زبان در فضای مجازی نسبت به این حرکت رونالدو واکنش نشان دادند. خیلی از آنها اعلام کردند با دیدن این حرکت رونالدو به یاد حضور خودشان در مدرسه افتاده اند چرا که آنها نیز در مدرسه شانسشان را برای باز کردن دروازه از میانه میدان امتحان کرده اند.

 

 

1550905

 


با وجود برتری یوونتوس در این مسابقه، آندره پیرلو نسبت به سبک بازی تیمش انتقاد داشت و گفت که بازیکنان او باید در بازیها توپ را سریعتر به گردش دربیاورند. او گفت: درست است، DNA ما باید در کل تیم باقی بماند. در بعضی مواقع، بازی ها دفاعی و بد پیش می روند، ما گل می خوریم و حریفانمان به خوبی دفاع می کنند. وقتی نمی توانید از راه همیشگی به نتیجه برسید، باید راه های دیگری پیدا کنید.

دیدگاه‌ها