کد خبر : 1723782 | 17 آذر 1399 ساعت 00:40 | 32.1K بازدید | 4 دیدگاه

لیورپول 4-0 وولوز: جشن بازگشت هواداران به آنفیلد

لیورپول در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 وولوز را شکست داد.

لیورپول 4-0 وولوز: جشن بازگشت هواداران به آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که هفته قبل مقابل برایتون متوقف شده بودند، در دیدار امشب با گل های محمد صلاح، جورجینیو واینالدوم، ژوئل ماتیپ و نلسون سمدو (گل به خودی) به یک پیروزی پرگل رسیدند تا تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام در رتبه دوم جدول قرار بگیرند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 بود که روی ارسال اندی رابرتسون، سادیو مانه صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از بالای دروازه وولوز بیرون رفت.

بازی با همین روال دنبال شد و هر دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 24، این قرمزها بودند که به گل رسیدند. روی ارسال بلند جوردن هندرسون بود که کانر کودی، مدافع میانی وولوز، دچار اشتباه شد و صلاح از فرصت استفاده کرد و با یک ضربه دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1550970

 

بعد از این گل بازیکنان وولوز برای دقایقی ابتکار عمل را در دست داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. پس از آن بازی متعادل شد و در دقیقه 43 بود که روی یک ضربه کرنر روی دروازه لیورپول، مانه در تلاش برای زدن ضربه برگردان، باعث به هم خوردن تعادل کودی شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد اما بعد از استفاده از VAR، تصمیمش را تغییر داد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی این نیمه موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در دقیقه 58 بود که لیورپول روی اولین حمله جدی اش در نیمه دوم به گل رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که واینالدوم با پاس هندرسون صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را قعر دروازه وولوز فرستاد.

 

1550975

 

تیم میهمان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در مقابل این لیورپول بود که در دقیقه 67 به گل سوم رسید. این بار روی ارسال صلاح بود که ژوئل ماتیپ، مدافع پیش تاخته لیورپول، با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

 

 

1550974

 

بعد از این گل باز هم لیورپولی ها به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 78 به گل چهارم رسیدند. روی یک حرکت از سمت راست و ارسال زمینی ترنت الکساندر آرنولد بود که نلسون سمدو در تلاش برای دفع توپ از جلوی سادیو مانه، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در دقایق باقی مانده بازی، بازیکنان وولوز برای کاستن از سنگینی شکست پیش کشیدند اما تلاش آنها برای زدن گل ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 4-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها