کد خبر : 1723801 | 17 آذر 1399 ساعت 09:40 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: پختگی میلان در غیاب زلاتان بی‌نظیر بود

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از پیروزی مقابل سامپدوریا از پختگی‌ای که تیمش در غیاب زلاتان نشان داده ابراز خوشحالی کرد و گفت میلان به این خاطر باید جشن بگیرد.

پیولی: پختگی میلان در غیاب زلاتان بی‌نظیر بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه میلان در یک بازی خارج از خانه موفق شد سامپدوریا را در غیاب ستاره بزرگش زلاتان ابراهیموویچ 2-1 شکست دهد استفانو پیولی سرمربی میلان از پختگی تیمش در غیاب زلاتان ابراز خوشحالی کرد.

 

1550994

 

میلان با پیروزی 2-1 مقابل سامپدوریا با گلهای کسی و کاستیخو صدرنشینی خود در سری آ را مستحکم‌تر کرد. در حال حاضر نزدیک ترین تعقیب‌کننده میلان، همشهری این تیم یعنی اینتر است که با اختلاف پنج امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده.

 

پیولی در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت: " پختگی‌ای که بچه‌ها از خودشان نشان می‌دهند من را غافلگیر کرد. با اینکه ما امروز جوان‌ترین تیمی که در یک سال گذشته دیده بودیم را روانه میدان کردیم. بازیکنان ما هرگز اجازه ندادند که نتایج بد روحیه شان را خراب کند یا نتایج خوب باعث بشود به خودشان غره شوند. این روحیه و پختگی آنها واقعاً روی من تاثیر گذاشته".

 

1550993

 

سرمربی میلان در ادامه گفت: " همه می‌دانیم زلاتان به ما چقدر کمک کرده و چقدر در پیشرفت ما نقش داشته. همه می‌خواهند زلاتان هر چه زودتر برگردد ولی در میلان تک تک بازیکنها به تیم کمک می‌کنند. من به بچه‌ها گفتم که ما یک تیم واقعی هستیم. گروهی که از هر موقعیتی حتی از منفی ترین موقعیت بیشترین استفاده را می برد تا ثابت کند چند مرده حلاج است. ما امروز غیاب ایبرا، سیمون کیائر و اسماعیل بن‌ناصر را حس می کردیم که رهبران تیم هستند ولی بچه‌ها از این فرصت استفاده کردند تا نشان بدهند چه تیم خوبی هستیم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها