کد خبر : 1723895 | 17 آذر 1399 ساعت 16:49 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال روی خط با نقش آفرینی قلعه‌نویی – تارتار و حاتمی

امیر قلعه نویی در شرایطی که تیمش از پیکان عقب است نسبت به وقت کشی حریف اعتراض تندی کرد که در نهایت باعث دریافت کارت زرد توسط او شد.

جنجال روی خط با نقش آفرینی قلعه‌نویی – تارتار و حاتمی

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر که دو گل در دقایق ابتدایی بازی مقابل پیکان دریافت کرد، با مالکیت توپ به دنبال دستیابی به گل تساوی است و توانسته موقعیت های خوبی روی دروازه حریف شکل دهد. گادوین منشا و پیمان رنجبری نقش اول شکل دهی حملات روی دروازه پیکان بودند که در این بین مهاجم نیجریه‌ای یک بار موفق به دستیابی به گل شده است.

 

در نیمه دوم بازی هم این شاگردان امیر قلعه نویی هستند که برای دستیابی به گل تساوی در تلاش هستند و حملات پردامنه‌ای روی دروازه حریف شکل داده‌اند که تا دقیقه 80 بی نتیجه مانده است. نکته جالب توجه در این لحظه اما درگیری لفظی تند امیر قلعه نویی با نیمکت نشینان رقیب بود. در شرایطی که گل گهر برای دستیابی به گل تساوی بی تابی می‌کرد، مهدی تارتار به دنبال تعویض فرزاد حاتمی با ابراهیم صالحی بود.

 

صالحی اما با احساس مصدومیت روی زمین افتاد و تاخیر زیادی در تعویض شکل داد که ابتدا غرولند امیر قلعه نویی را در پی داشت اما با طولانی شدن این اتفاق سرمربی گل گهر اعتراض تندی نسبت به نیمکت رقیب داشت. قلعه نویی با فریاد از فرزاد حاتمی و خصوصا داور چهارم می‌خواست پروسه تعویض را هر چه زودتر به سرانجام برسانند و از سوی دیگر با مصدومیت ابراهیم صالحی، داور بازی دستور به حضور پزشک تیم در داخل زمین داده بود.

موضوعی که باعث عصبانیت شدیدتر قلعه نویی و نیمکت گل گهر شد و ادامه اعتراض آنها با ورود مهدی تارتار همراه شد و سرمربی پیکان بابت اینکه نیمکت رقیب با اعتراض خود جو را ملتهب کرده اعتراض کرد و در ادامه با دخالت ناظر بازی و داور چهارم و ورود داور بازی، امیر قلعه نویی با یک کارت زرد مواجه شد. قلعه نویی که همچنان نسبت به اتفاقات رقم خورده اعتراض داشت با همراهی نیمکت تیمش به منطقه فنی بازگشت تا بازی ادامه پیدا کند.

 

نکته جالب توجه سکوت فرزاد حاتمی در قبال اعتراضات امیر قلعه نویی بود. فرزاد حاتمی، مهاجم کنونی پیکان که زمانی در استقلال زیر نظر امیر قلعه نویی کار می‌کرد، حاشیه بزرگی را در جشن قهرمانی آبی پوشان متوجه خود دیده بود و تقابل دوباره او با امیر قلعه نویی و فریادهای سرمربی حال حاضر گل گهر در نوع خود جالب بود.

 

دیدگاه‌ها