کد خبر : 1723942 | 17 آذر 1399 ساعت 18:39 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کمک داور با اعتراض نیمکت استقلال پرچم آفساید را زد

پورموسوی: بازیکنانم به لیاقت حداقلی خود رسیدند

سرمربی نفت آبادان با انتقاد نسبت به تصمیم داور در صحنه منجر به اعلام آفساید، از آرامش بازیکنانش در شرایط اعلام این تصمیم تشکر کرد.

پورموسوی: بازیکنانم به لیاقت حداقلی خود رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی در ابتدای صحبت هایش درباره این بازی و کسب تساوی ارزشمند تیمش برابر استقلال گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. علیرغم اینکه گل سالمی زدیم در شرایط حساسی به ثمر رساندیم، بازیکنانم با روح بلند خود و اخلاق‌مداری بازی را ادامه دادند و به حداقل چیزی که لایق آن بودند رسیدند.

 

سرمربی نفت آبادان با اشاره به اینکه در دقایقی که تیمش از حریف عقب بود چند بازیکن جوان به ترکیب تیمش اضافه کرد گفت: زمانی که جوانان ما وارد زمین شدند، نشان دادند که باشگاه صنعت نفت با این بازیکنان باکیفیت به آینده خوش بین باشد.

 

پورموسوی در واکنش به سوالی درباره عملکرد داوری این بازی گفت: جا دارد به آقای اکرمی تبریک بگویم اما جاگیری کمک داور دوم درست نبود. من صحنه را دیدم و طالب ریکانی از پشت بازیکنان حریف حرکت کرد و اصلا آفساید نبود. احساس می کنم کمک داور دو دل بود و بعد از اینکه نیمکت استقلال به اعتراض بلند شد، پرچم زد. خیلی با تاخیر پرچم زد. چرا که طالب توپ را استپ، حرکت و در ادامه ضربه زد ولی داور بعد با تاخیر پرچم زد. اگر آفساید درست بود در این فرصت کمک داور زودتر پرچم می زد.

 

پورموسوی درباره درخواست جالبش برای دعوت از داور برای مشاهده تصاویر تلویزیونی در صحنه منجر به اعلام آفساید گل این تیم گفت: اگر این بازی ما مساوی نمی گرفتیم در حق تیم ما اجحاف می شد. شاید حرکت من حرفه ای نبود و عذرخواهی می کنم. اما از بازیکنانم بابت اینکه اخلاق را رعایت کردند و با آرامش بار دیگر بازی را ادامه دادند تشکر می کنم.

 

سرمربی نفت آبادان در واکنش به اینکه آیا از عملکرد شاگردانش تا به اینجای فصل راضی بوده گفت: در مجموع راضی هستم. با توجه به اینکه خیلی از بازیکنان جدا شدند، ما دیر شروع کردیم و مشکلات پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشتیم فکر می کنم که خوب شروع کردیم ولی بازیکنانم رفته به رفته بهتر می شوند. من روز گذشته هم گفتم که ما اینجا آمدیم تا مقابل استقلال اتفاقات بازی با پرسپولیس را فراموش کنیم و خوشحالم که این اتفاق خوب در بازی امروز برای بازیکنانم افتاد.

دیدگاه‌ها