کد خبر : 1724044 | 18 آذر 1399 ساعت 08:59 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژست خاص بازیکن صنعت نفت

حسین ساکی یکی از خوب های صنعت نفت در بازی با استقلال بود؛ بازی ای که پر افت و خیر و پر چالش بود و حتی می توانست در دقایقی ورق را به سود صنعت نفت برگرداند و موجب کسب سه امتیاز توسط این تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، حسین که بازی در جام جهانی جوانان در سال 2017 را در کارنامه دارد در پایان فصل گذشته جز معدود بازیکنانی بود که اردوی صنعت نفت را ترک نکرد و به نظر می رسید از بازی در این  تیم راحت است و به موفقیت دوباره این تیم امیدوار بود  و حالا به آنچه که در ذهن داشته رسیده است؛ حضور دوباره در ترکیب صنعت نفت و نتایج خوبی که به همراه این تیم می گیرد. برای او و هم تیمی هایش کسب یک امتیاز از استقلال در استادیوم آزادی تهران نتیجه خوبی بود و حالا آنها یکی از تیم های بالانشین جدول هستند. 

 

حسین ساکی در لحظاتی از این بازی ژشت خاصی به خود گرفته است و این کار را معمولا بازیکنانی انجام می دهند که قرار است فرزندشان در آینده ای نزدیک متولد شود که البته درباره اون چنین نیست. 


نکته قابل تامل صنعت نفت این فصل حضور پر رنگ جوانان در ترکیب این تیم است؛ این حضور تا به اینجای کار برای صنعت نفت سود مند بوده و می تواند تبدیل به یک الگوی خوب برای دیگر تیم ها شود. اینکه شجاعت به خرج داده و بیشتر به جوان ها بازی دهند.

 

1551363

دیدگاه‌ها