کد خبر : 1724046 | 18 آذر 1399 ساعت 09:11 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف جالب فریبا؛ ما حکم نداریم

چندی پیش سرپرست باشگاه استقلال اعضای کمیته فنی این باشگاه را معرفی کرد که عبارت بودند از علی جباری، نصرالله عبداللهی، جواد قراب، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، محمد نوری و خسرو حیدری.

اعتراف جالب فریبا؛ ما حکم نداریم

به گزارش "ورزش سه"، حالا بعد از چند هفته یکی از اعضای کمیته فنی مدعی شده است آنها نه حکمی گرفته اند و نه در جلسه ای در این راستا برگزار کرده اند. بهتاش فریبا در این باره می گوید: « اصلاً عضو کمیته فنی نیستم. نه تنها من بلکه سایر افرادی هم که نام‌شان در رسانه‌ها به عنوان عضو کمیته فنی اعلام شد نه حکمی گرفتند، نه جلسه‌ای گذاشتند.»

 

استقلال در 5 بازی ابتدایی از 15 امتیاز ممکن 8 امتیاز گرفته و 7 امتیاز از دست داده است؛ همین موجب انتقاد برخی از تماشاگران استقلال از عملکرد کادر فنی تیم شده است. با این حال بهتاش فریبا که از او به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه یاد می شود بر این عقیده است استقلال با رفع ایرادات می تواند شرایط بهتری را در هفته های آتی تجربه کند. او در این باره می گوید: « هواداران قطعاً باید به فکری و دستیارانش زمان بدهند. اکنون اصلاً نباید درباره تغییر و تحول در کادر فنی صحبت شود و باید به فکری و همکارانش وقت داد زیرا این تیم بهتر می‌شود اما ایرادهای زیادی وجود دارد. مشکل بزرگ استقلال در حال حاضر مصدومیت بازیکنان این تیم است. به دلیل دیر شروع کردن تمرینات مدت زیادی این تیم مصدوم خواهد داد و این اتفاق برای تیمی که به جای 45 روز آماده‌سازی فقط 20 روز تمرینات آمادگی خود را انجام می‌دهد طبیعی است. مصدومیت‌ها هم بیشتر مربوط به کشیدگی‌ها است و با توجه به اینکه بازیکنان خوب بدنسازی نکرده‌اند نمی‌توان کار خاصی انجام داد.»

دیدگاه‌ها