کد خبر : 1724078 | 18 آذر 1399 ساعت 11:40 | 39.6K بازدید | 2 دیدگاه

سوپر سیو رشید و واکنش‌های توئیتری

رشید مظاهری در دقیقه 85 با یک واکنش دیدنی، مانع از شکست تیمش شد.

سوپر سیو رشید و واکنش‌های توئیتری

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار مقابل صنعت نفت روز خوبی را سپری نکرد و آنها حتی در لحظات پایانی نیز تا آستانه شکست پیش رفتند ولی واکنش دیدنی رشید مظاهری مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد.


در دقیقه 85 و در حالیکه استقلالی ها به روی دروازه صنعت نفت خیمه زده بودند تا به گل برتری دست یابند، توپ به دست بازیکن صنعت نفت برخورد کرد ولی اکرمی، داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.


در حالیکه آبی پوشان مشغول اعتراض به داور بودند، صنعت نفت دست به یک ضدحمله زد و مهدی زبیدی از سمت چپ صاحب توپ شد و پاس فوق العاده او به طالب ریکانی رسید تا کاپیتان چهار گله آبادانی ها در موقعیت فوق العاده ای قرار گیرد.


او با یک سر توپ زیبا، مهدی مهدی پور را از جریان بازی خارج کرد و در مصافی تک به تک با رشید مظاهری مواجه شد ولی شوت ریکانی با اینکه قدرت و سرعت بالایی داشت، با واکنش خیره کننده رشید مظاهری مواجه شد.
سنگربان آبی پوشان با یک عکس العمل زیبا و به موقع مانع از باز شدن دروازه استقلال در دقایق پایانی شد تا فکری این تک امتیاز دیدار با صنعت نفت را مدیون هنرنمایی سنگربان ملی پوش تیمش باشد.


واکنش مظاهری در این صحنه به حدی زیبا بود که در سایه بازی نه چندان خوب امروز استقلالی ها گم نشد و طرفداران این تیم در فضای مجازی نسبت به سوپر سیو او واکنش نشان دادند. در زیر تعدای از توئیت هایی که در مورد واکنش زیبای مظاهری در مصاف با طالب ریکانی درج شده است را با هم مرور می کنیم:

 


هاج عمین: ولی دقت کردین بعد از مدتها خیالمون از دروازه راحته، و دیگه حتی رفتارهای احساسی رو نمیبینیم؟ دعوتتون میکنم یک بار دیگه صحنه درگیری مرادمند و جدا کردن رشید رو ببینید و اینکه دوست داشت سریع به جریان بازی برگردیم جنتلمن، مطمئن و رشید.


رضا: ولی تو این بازی امروز تاج یه چیز جذاب و استثنایی هم بود سیو رشید مظاهری فوق العاده بود خیالمون رو راحت کرده از دروازه.


آرمان: تیم مجیدی اگه مظاهری رو داشت بهتر نتیجه میگرفت


هانیه: استقلال امروز خوب نبود و بازیش چنگی به دل نزد، ولی یه نکته مثبتی داشت، اونم رشید مظاهری بود که وجودش یک نعمت بزرگه. دیگه با اومدن هر توپی روی دروازه، دلمون نمی‌لرزه. تنها پوئن مثبت مدیران قبلی، آوردن مظاهری بود. بمونی برامون مَرد بزرگ


علی: خداروشکر رشید مظاهری به داد تیم رسید وگرنه باخته بودیم.


کاربر آنتوان: از خفن بودن رشید مظاهری هم نباید غافل شد، با بودنش واقعا خیالمون از چارچوب دروازه راحته.


کارن: رشید مظاهری یه سیو عالی داشت.ولی نتونست نقش یه دروازه بان ۶ دنگ رو توی خط دهی به دفاع بازی کنه.


محمد: تنها دستاورد کادر فنی خط دفاعی و کلین شیتای مظاهری بود که اونم از دست رفت


ملیکا: اقای مظاهری همین که وقتی گل خوردی ناراحت شدی ما ازت ممنونیم ما چند وقت اصلا ناراحتی بعد از گل خوردن ندیدم!


امیر عظیمی: باز برید خداتو‌ شکر کنید مظاهری تو دروازه بود امروز


علی نعمتی: استاد خیابانی ۹۰ دقیقه منتظر بود که یه جا بگه «رشادت رشید» مظاهری. خدا رو شکر که بالاخره موفق شد. 


پاپآقا: این رشید مظاهری تو گله آدم خیالش راحته


محمد: این یه امتیازم مدیون رشید هستیم. آقای فکری برادر من شما اینکاره نیستی. یا یه دستیار خوب بیار کنارت یا کادرتو جمع کن و برو


علیش: افساید اشتباه بود اما اکه رشید و موسوی نبودن ۳ ۱ بازی رو داده بودیم


فرید: پنالتیمون رو که نگرفتن به کنار ولی وقتی موقعیت گل نداریم وقتی دوتا پاس نمیدیم میندازیم گردن بازیکنا والا به قران رشید بهترین بازیکنمونه


جواد: استقلال همون تیمه با مهره های بیشتر و بهتر صنعت نفت همون صنعت نفته با مربی خیلی ضعیف تر فقط فرقش تفکرات مربیه با استرا ۵ تا تو همین آزادی بهشون زدیم با فکری باید از رشید ممنون باشیم که نباختیم


امیر اچ: رشید نبود سه امتیاز برا صنعت بود و حقشم بود واقعا

دیدگاه‌ها