کد خبر : 1724189 | 18 آذر 1399 ساعت 21:00 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به داوری برای دو مدیر یووه گران تمام شد

پاول ندود و فابیو پاراتیچی دو تن از مدیران یوونتوس به دلیل اعتراض به داوری در دیدار برابر تورینو با محرومیت روبه‌رو شدند.

اعتراض به داوری برای دو مدیر یووه گران تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در ابتدای هفته از سری مسابقات سری آ میزبان تورینو بود و در دیداری که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود نهایتا موفق شد با رقم زدن یک بازگشت فوق العاده به پیروزی 2-1 دست پیدا کند تا سه امتیاز ارزشمند به حساب شاگردان آندره پیرلو واریز شود.

 

اما دربی تورین مانند بسیاری دیگر از بازی های بین دو تیم یوونتوس و تورینو خالی از حاشیه نبود. این بار در مسابقه روز شنبه دروازه بان ذخیره بیانکونری یعنی کارلو پینسولیو به دلیل اعتراضات مکرر به داوری با کارت قرمز مواجه شد و حالا کمیته انظباطی فوتبال ایتالیا او را با یک جلسه محرومیت دیگر نیز روبرو کرده است.

 

 

1551589

 

 

این اما پایان کار نبوده و گزارش شده که دو تن از مدیران یوونتوس یعنی پاول ندود و فابیو پاراتیچی نیز در جریان دربی تورین بارها با صدای بلند و فریاد نسبت به عملکرد داور اعتراض کرده بودند. موضوعی که حالا محرومیت این دو را نیز در پی داشته است.

 

بر اساس رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا پاول ندود تا تاریخ 21 دسامبر محروم و با جریمه نقدی 10 هزار یورویی روبرو شده است. همچنین فابیو پاراتیچی نیز تا 14 دسامبر محروم خواهد بود.

دیدگاه‌ها