کد خبر : 1724259 | 19 آذر 1399 ساعت 10:59 | 34.5K بازدید | 6 دیدگاه

فدراسیون فردا تصمیم نهایی را اعلام می کند

کربکندی: به خاطر پرسپولیس بازی نباید برگزار شود

ذوب آهن در حالی در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با ۲ گل مغلوب شهرخودرو شد که تعداد زیادی از بازیکنانش را به خاطر ابتلا به کرونا در اختیارنداشت.

کربکندی: به خاطر پرسپولیس بازی نباید برگزار شود

به گزارش"ورزش سه" ذوب آهن روز شنبه براساس برنامه اعلام شده سازمان لیگ باید به مصاف پرسپولیس برود آن هم در حالی که تقریبا از بخش مهمی از بازیکنانش نمی تواند استفاده کند. 


رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در یک برنامه تلویزیونی در این ارتباط گفت:" این اتفاقی که برای ما افتاد یک اتفاق نادر بود که این تعداد بازیکن تستشان مثبت شود. این موضوع شیرازه تیم ما را به هم ریخت و تمام تلاشی که باشگاه انجام داد که بازی برابر شهرخودرو انجام نشود با توجه به قوانینی که فدراسیون گذاشته است بی فایده بود."


او افزود:" فدراسیون با فرمول هایی که تعیین کرد به این نتیجه رسید که من فکر می کنم چون بار اول بوده خیلی این فرمول ها کارشناسی نشده است. ذوب آهن اگر 36 اسم رد کرده برای انگیزه دادن و بها دادن به بازیکنان رده زیر23 و 21 بوده است. فدراسیون این موضوع را ملاک قرار داده می گوید شما 11 بعلاوه 5 بازیکن دارید و باید بازی کنید در حالی‌که تعدادی از این بازیکنان از رده جوانان هستند."


مربی سابق ذوب آهن گفت:" اتفاقاتی که برای ذوب آهن افتاد منصفانه نبود و ما 10 بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداشتیم و تمام تلاش هایمان هم به نتیجه نرسید. امروز هم برای راستی آزمایی به تهران آمدیم. چیزی که معلوم است نگران ما نیستند و تمام نگرانی شان پرسپولیس است و می خواهند هرطوری هست بازی را برگزار کنند. بعضی رسانه ها نوشته اند این یک بازی تدارکاتی برای پرسپولیس است و با نبود بازیکنان ما می توانند سه امتیاز را بگیرند. این ها اتفاقات قشنگی برای فوتبال ما نیست."

 

1550880


کربکندی گفت:" یادمان نرفته که سال قبل یکی از باشگاه ها در بازی های آخر فصل اعلام کرد 8-9 بازیکن کرونایی دارد و حاضر به بازی کردن نشد، بازی را تکرار کردند و تیم مقابل سقوط کرد. این حاکی از نگاه یکجانبه در فوتبال ما است و همه باشگاه ها را یکسان نگاه نمی کنند. این اتفاق ها تنش زا است و امیدوارم بتوانند بررسی کنند و به یک چارچوب درست در این رابطه برسند."


او در ادامه گفت:" بازیکنان جوان ما مقابل شهرخودرو بازی خوبی انجام دادند و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. تیم دست و پا بسته ای نیستیم اما از روند اتفاقات رضایت نداریم."


سخنگوی باشگاه ذوب آهن در این ارتباط که شنبه بازی خواهند کرد یا نه گفت:" ما زیرنظر فدراسیون کار می کنیم و اگر بگویند بازی کنید مجبور هستیم بازی کنیم. متاسفانه الان در بلاتکلیفی هستیم چرا که گفته اند پنجشنبه مشخص می کنیم بازی برگزار می شود یا نه؟ اما اگر فدراسیون واقعا می خواهد به فکر پرسپولیس باشد نباید بازی را برگزار کند چرا که ممکن است بازیکنانی تستشان منفی باشد اما ناقل باشند. "


کربکندی در پایان گفت:" اگر قرار است فقط بازیکنان تست بدهند تبعیض است. تستی از داوران و برگزار کنندگان گرفته نمی شود و فقط بازیکنان تست می دهند. نباید فشار روی باشگاه ها باشد ، بازیکنان قبل از این بازی تست های متوالی را پشت سر گذاشتند. اگر تستی هم قرار بود گرفته شود باید قبل از بازی با شهرخودرو انجام می شد . این اتفاقاتی است که باعث نارضایتی ما و علاقمندان به فوتبال شده است."

دیدگاه‌ها