کد خبر : 1724290 | 19 آذر 1399 ساعت 13:24 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

قدردانی دروگبا از حرکت بازیکنان PSG و باشاک‌شهیر

دیدیه دروگبا از بازیکنان PSG و باشاک شهیر برای ترک زمین در جریان دیدار دیشب دو تیم و اعتراض به نژادپرستی داور چهارم مسابقه تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی دروگبا از حرکت بازیکنان PSG و باشاک‌شهیر

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی سابق چلسی از بازیکنان دو تیم پاری سن ژرمن و باشاک شهیر استانبول که در جریان دیدار دیشب دو تیم در پاریس در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا بعد از آنچه توهین نژادی داور چهارم بازی به یکی از مربیان باشاک شهیر می دانستند زمین بازی را در اعتراض به این حرکت نژادپرستانه ترک کردند تشکر و قدردانی کرد.

 

1551792

 

دیدار دیشب دو تیم در پارک دو پرنس تنها چهار دقیقه ادامه پیدا کرد و بعد از متهم شدن سباستین لوچسکو داور چهارم بازی به توهین نژادی به پی‌یر وبو دستیار سرمربی باشاک شهیر، بازیکنان دو تیم تصمیم گرفتند زمین را ترک کنند. در نهایت اعلام شد دیدار دو تیم امشب از سر گرفته می شود و تیم داوری جدیدی آن را قضاوت خواهد کرد.

 

1551793

 

دیدیه دروگبا که در مبارزه با نژادپرستی در فوتبال فعال است با انتشار یک توییت از بازیکنان دو تیم قدردانی کرد و نوشت:" هیچوقت به یک سفیدپوست نمی گویی این سفیده، بلکه می گویی این آدم. پس چرا ... گوش کن ... چرا به یک سیاه‌پوست می گویی این سیاهه؟ ممنون از دمبابا و آشیل وبو برای اینکه در مقابل نژادپرستی ایستادند و ممنون از بازیکنها که زمین را ترک کردند".

 

 

دیدگاه‌ها