کد خبر : 1724297 | 19 آذر 1399 ساعت 13:40 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

اهل شاخه: می‌توانستیم استقلال را ببریم

اهل شاخه می‌گوید که تیم صنعت نفت فرصت پیروزی مقابل استقلال را هم داشت.

اهل شاخه: می‌توانستیم استقلال را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه مدافع تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار مقابل استقلال گفت:  بازی خیلی خوبی بود و عملکرد خوبی داشتیم. ما یک هفته خیلی خوب تمرین کردیم و نقاط ضعف استقلال را خیلی خوب می‌دانستیم. روز بازی بچه ها خیلی خوب بازی کردند، ما چند بازیکن جوان و زیر 20 سال داشتیم که آن ها نمایش درخشانی را ارائه کردند. بازیکنان باتجربه هم عملکرد خوبی داشتند اما ما می‌توانستیم بازی را حتی ببریم، به هر حال یک امتیاز هم از ورزشگاه آزادی بد نیست.

 

این بازیکن همچنین درباره نتایج درخشان صنعت نفت گفت: باتوجه به این که ما 10-12 بازیکن خوبمان را از دست داده بودیم، خیلی ها فکر می‌کردند نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. اما کادر جدید بسیار پرتلاش هستند و تمرینات به روزی داریم. علاوه بر کادرفنی، بازیکنان هم ازلحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی هستند. شرایط ما امسال خداراشکر خیلی خوب است و امیدوارم با کمک کادرفنی بهتر هم بشویم.

او راجع به اهداف صنعت نفت عنوان کرد: امسال شرایط با سال گذشته خیلی فرق کرده، هم از لحاظ مالی و هم دیگر شرایط. امسال شرایط خیلی بهتر شده و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که از پارسال بهتر نتیجه بگیریم. دوست داریم سهمیه بگیریم اما مدعی کسب سهمیه بسیار زیاد هستند، به نظر خودم می‌توانیم جزو چهار تیم بالای جدول باشیم، اگر هم نشد انشالله بهتر از پارسال باشیم.

 

مدافع صنعت نفت در خصوص زوجش در خط دفاعی اظهار داشت: محمد طیبی هرجا که بوده، جزو بهترین بازیکنان آن تیم بوده. امسال هم واقعا خیلی زحمت می‌کشد و من هم از او یاد می‌گیرم چون بازیکن بسیار باتجربه ای است. امیدوارم در آینده هم از نظر دفاعی بهتر شویم چون لایق نتایج بهتری هم هستیم. کادرفنی هم در بُعد دفاعی تمرینات خوبی را برایمان تعبیه کرده است.

 

اهل شاخه درباره احتمال جدایی اش از صنعت نفت گفت: اینجا شرایط نسبت به پارسال خیلی بهتر شده و اگر وضعیت اینطور باشد، خیلی دوست دارم بمانم. صحبت هایی شده تا قراردادم را تمدید کنم چون امسال سال پایانی قرارداد من است. امیدوارم که به توافق برسیم و تمدید کنیم چون از بازی در صنعت نفت آبادان لذت می‌برم.

دیدگاه‌ها