کد خبر : 1724426 | 20 آذر 1399 ساعت 01:21 | 22.3K بازدید | 2 دیدگاه

رئال 2-0 گلادباخ: صدرنشینی با درخشش کریم

رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل مونشن گلادباخ، به عنوان تیم اول گروه B به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کرد.

رئال 2-0 گلادباخ: صدرنشینی با درخشش کریم

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که کریم بنزما با زدن دو گل ستاره میدان بود، شاگردان زین الدین زیدان موفق شدند گلادباخ را شکست بدهند و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شدند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست گرفتند و خیلی زود به گل اول رسیدند. در دقیقه 9 روی ارسال بلند لوکاس واسکز به محوطه جریمه گلادباخ بود که بنزما بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و دروازه میهمان را باز کرد.

 

1551967

 

گلادباخ خیلی زود می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه مارکوس تورام دقیقا به جایی رفت که تیبو کورتوا حضور داشت.

در ادامه بار دیگر این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این گلادباخ بود که می توانست در دقیقه 24 به گل تساوی برسد ولی پله‌آ در موقعیت تک به تک با کورتوا نتوانست دروازه را باز کند و ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 31، این رئالی ها بودند که به گل دوم رسیدند. این بار رودریگو بود در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال دیدنی او را بنزما با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1551968

 

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان گلادباخ پیش کشیدند و در دقیقه 36، روی ارسال پله‌آ، تورام صاحب موقعیت شد و ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 39، چیزی نمانده بود که رئال به گل سوم برسد اما مودریچ که با پاس رودریگو صاحب موقعیت شده بود، توپ را به تیر دروازه حریف کوبید.

در دقایق پایانی این نیمه، باز هم بازیکنان رئال توپ و میدان را در دست گرفتند و در دقیقه 43، مودریچ توانست دروازه حریف را باز کند اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت. در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و رئالی ها با برتری 2-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48 به گل سوم برسند اما این بار ضربه سر بنزما را یان زومر مهار کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد تا اینکه در دقیقه 63، تونی کروس می توانست با یک شوت دیدنی دروازه حریف را باز کند اما باز هم یان زومر با واکنش مناسب، دروازه تیمش را نجات داد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند؛ به ویژه در دقیقه 73 که بعد از دفع ضربه سرخیو راموس توسط زومر، بنزما می توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل کند اما با یک ضربه محکم توپ را به تیر دروازه کوبید.

فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 78، نوبت لوکاس واسکز بود که با یک ضربه محکم، شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه او هم به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی باز هم این رئالی ها بودند که موقعیت های بهتری داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و رئال با همان دو گل نیمه اول به برتری رسید.

دیدگاه‌ها