کد خبر : 1724432 | 20 آذر 1399 ساعت 01:28 | 17.2K بازدید | 3 دیدگاه

اینتر 0 - 0 شاختار؛ قصه تکراری کونته!

اینتر در خانه مقابل شاختار متوقف شده و با لیگ قهرمانان وداع کرد.

اینتر 0 - 0 شاختار؛ قصه تکراری کونته!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که با توجه به برتری رئال مادرید با کسب پیروزی می توانست راهی دور بعدی شود، نتوانست دروازه شاختار را باز کند و برای سومین سال متوالی در مرحله گروهی حذف شده تا حتی راهی لیگ اروپا هم نشود.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه هفتم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت. ارسال زمینی نیکو بارلا در محوطه به لائوتارو رسید، اما ضربه محکم او با بدشانسی به دیرک افقی برخورد و فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 17 این بار پاس روملو لوکاکو در محوطه جریمه به لائوتارو رسید، اما مهاجم جوان اینتر با بی دقتی توپ را به سمت آسمان فرستاد. در دقیقه 21 استفان دی فرای در دهانه دروازه شاختار صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد، اما ضربه او در شلوغی مقابل دروازه به مدافع حریف برخورد کرد.

 

1551940

 

حملات اینتر ادامه یافت و در دقیقه 40 باز هم لائوتارو فرصت خوبی برای باز کردن دروازه شاختار داشت، اما ضربه سر او در اختیار دروازه بان شاختار قرار گرفت. در ادامه حملات اینتر نتیجه ای در پی نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال تماشایی مارسلو بروزوویچ بود که اینتر تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه سر لوکاکو با عکس العمل تماشایی تروبین همراه شد.

 

در دقیقه 60 این بار بروزوویچ با ارسال یک کرنر دقیق اینتر را صاحب فرصت گلزنی کرد، اما این بار ضربه سر میلان اشکرینار از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 64 شاختار می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم مارلوس با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد و در ریباند نیز ضربه کووالنکو از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال بروزوویچ باز هم اینتر موقعتیت خوبی برای زدن گل برتری داشت، اما ضربه والی لائوتارو از بالای دروازه شاختار به بیرون رفت.

 

در دقیقه 86 اینتر فاصله زیادی تا زدن گل برتری نداشت، اما ضربه سر الکسیس سانچس از روی دروازه حریف راهی بیرون زمین شد. دو دقیقه بعد سانچس باز هم فرصت فوق العاده ای برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او در آستانه ورود به دروازه به لوکاکو برخورد کرد.

 

در اوقات اضافی کریستن اریکسن می توانست دروازه شاختار را باز کند، اما ضربه محکم او با مهار تماشایی تروبین همراه شد تا بازی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

 

دیدگاه‌ها