کد خبر : 1724460 | 20 آذر 1399 ساعت 09:19 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: محمد صلاح باید به خودش افتخار کند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از تساوی تیمش مقابل میتلند تمجید ویژه ای از محمد صلاح انجام داد.

کلوپ: محمد صلاح باید به خودش افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در یک بازی تشریفاتی و در حالی که پیش از این صعود خود به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده بود با تساوی 1-1 برابر میتلند متوقف شد.

 

 

1552022

 

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: " علاقه ای ندارم خیلی در رابطه با صعود صحبت کنم و فقط می‌خواهیم به بازی با فولام در لیگ برتر فکر کنیم. معتقدم که می‌توانستیم تا به اینجا امتیازات بیشتری در لیگ برتر به دست آوریم. کسب یک امتیاز مقابل منچسترسیتی طبیعی بود اما باید برایتون را شکست می‌دادیم."

 

رکوردشکنی صلاح: " او یکی یکی رکورد ها را می شکند. البته من نمی دانستم که امشب می تواند رکورد جرارد را بشکند. او باید خیلی به خودش افتخار کند. بدون گل هایی که او برای ما به ثمر رسانده نمی‌توانستیم تا این حد به موفقیت برسیم و در واقع توانایی های او بر هیچ کس پوشیده نیست."

 

 

1552020

 

 

حضور 90 دقیقه ای صلاح در زمین با وجود قطعی بودن صعود لیورپول: " شما می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید اما در عین حال به چند بازیکن اصلی احتیاج خواهید داشت. ممکن بود جای او بازیکن دیگری به عنوان یکی از سه نفره خط حمله در زمین قرار گیرد. من در حین بازی با صلاح ارتباط برقرار کردم و او هیچ مشکلی نداشت بنابراین تمام مدت در زمین باقی ماند

 

 

اتفاقات بازی PSG- باشاک: " اتفاقات این بازی را مشاهده کردیم و قطعاً این موضوع باعث شد که مسابقه ما برابر میتلند کمی کسل کننده شود.  هیچ کس دوست ندارد که نژادپرستی در فوتبال وجود داشته باشد اما من در متن این قضیه نبودم بنابراین نمی توانم خیلی اظهار نظر کنم."

دیدگاه‌ها