کد خبر : 1724467 | 20 آذر 1399 ساعت 09:56 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

طعم شیرین دوباره دربی هفته ششم برای شجاعی

کاپیتان تراکتور در حالی در هفته ششم مقابل ماشین سازی هدایت تراکتور را بر عهده خواهد گرفت پیش از این نیز خاطره ای شیرین از تقابل با ماشین در این هفته داشت.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: «بر اساس تصمیم هیات مدیره باشگاه، مسعود شجاعی به ‌صورت موقت و تا انتخاب سرمربی جدید هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت." به این ترتیب، باتجربه تراکتور در دربی آذربایجان به عنوان نفر شماره یک کادر فنی حضور خواهد یافت.

 

 

1552044

 

 

یک نکته جالب توجه در مورد این موضوع وجود دارد. تقابل با ماشین سازی در هفته ششم لیگ برتر، پیش از این هم برای مسعود شجاعی خوش یمن بوده است. کاپیتان تراکتوری ها در اولین فصل حضور خود در تراکتور، در هفته ششم و مقابل ماشین سازی موفق به زدن اولین گل خود برای سرخ پوشان فوتبال آذربایجان شده بود.

 

اینک در سومین فصل حضور شجاعی در تراکتور، این بازیکن بار دیگر در هفته ششم و بار دیگر در مقابل ماشین سازی، یک تجربه شیرین دیگر را در پیش خواهد داشت که می تواند مسیر فوتبالی او را در آینده به شدت تحت الشعاع قرار دهد.

 

لازم به ذکر است که تراکتور و ماشین سازی در جریان بازی‌های هفته ششم لیگ هجدهم، دربی تبریز در تاریخ هشتم شهریور ماه را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کردند و در نهایت سرخپوشان با سه امتیاز این دیدار را به پایان رساندند. آنتونی استوکس (48) و مسعود شجاعی(60) گلزنان سرخپوشان در این دیدار بودند و عرفان افراز (2+90) برای ماشین‌سازی گلزنی کرد. جالب اینجاست که در آن دیدار هم ماشین سازی بودن سرمربی بود. البته رضا مهاجری از هفته هفتم روی نیمکت سبزپوشان حضور یافت.

 

نویسنده: احمدرضا خلیلی

دیدگاه‌ها