کد خبر : 1724492 | 20 آذر 1399 ساعت 13:00 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ رومنیگه به سه معمای نقل و انتقالاتی بایرن

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ به شایعات علاقه این تیم به جذب ارلینگ هالند و پائولو دیبالا واکنش نشان داد.

پاسخ رومنیگه به سه معمای نقل و انتقالاتی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در اوج جوانی یکی از بهترین مهاجمان دنیا محسوب می شود و عملکرد خارق العاده ای در ترکیب تیم دورتموند ارائه داده است؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب این ستاره نروژی باشند.

 

بایرن مونیخ یکی از تیم هایی است که شایعات حضور هالند در آن مطرح شده است اما حالا مدیر این باشگاه به آن واکنش نشان داده است. کارل هاینس در این باره گفت: " تا وقتی رابرت لواندوفسکی را داشته باشیم هیچ نیازی به جذب ارلینگ هالند وجود ندارد. با این حال او مهاجم فوق العاده ای است و گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. از طرفی معتقدم هالند کاملاً شایسته دریافت جایزه پسر طلایی بوده است."

 

 

1552096

 

 

شایعات جذب پائولو دیبالا توسط بایرن: " باید بگویم با وجود شایعاتی که من نیز در این باره شنیده ام، ما هیچ مذاکره ای با مدیر برنامه دیبالا نداشته‌ایم و برای به خدمت گرفتن او از یوونتوس اقدامی نکرده ایم."

 

انتقال احتمالی داوید آلابا به یوونتوس: " این که باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب او اقدام کنند امری عادی محسوب می‌شود. با این حال همه چیز به خود داوید مربوط می‌شود و باید درباره آینده اش تصمیم گیری کند. این امکان وجود دارد که او به تیم جدیدی برورد و یا اینکه نظرش عوض شود و در این جا بماند."

 

 

1546365

دیدگاه‌ها