کد خبر : 1724502 | 20 آذر 1399 ساعت 14:17 | 37.9K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش؛

حیرت رونالد کومان از موج ناامیدی در بارسلونا

دوست صمیمی رونالد کومان به کادنا کوپه گفت که سرمربی هلانی از موج ناامیدی ایجاد شده در باشگاه شگفت زده است.

حیرت رونالد کومان از موج ناامیدی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع بارسلونا پس از دو شکست متوالی اخیر برابر کادیز و یوونتوس خوب نیست. رونالد کومان سرمربی هلندی بارسا در نشست های خبری پس از هر دو بازی به شدت از بازیکنانش انتقاد کرد و در واقع آنها را مقصر باخت عنوان کرد.

بارسا ابتدا در زمین کادیز 2-1 شکست خورد و سپس سه شنبه شب در نوکمپ با سه گل مغلوب یووه شد تا صدر گروه را از دست بدهد و به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

 

 

1548490

 

 

طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، بازیکنان بارسا از رفتار کومان ناراضی هستند و همچنین سیستم مورد علاقه او یعنی 1-3-2-4 را زیر سوال برده اند. بازیکنان معتقدند با این سیستم نمی توانند فصل جاری نتیجه بگیرند اما کومان دقیقا خلاف این عقیده را دارد.

 

لوئیس کانوت خبرنگار کاتالان و دوست صمیمی کومان شب گذشته به کوپه گفت که سرمربی هلندی از موج ناامیدی ایجاد شده در رختکن بارسا و نیز در میان هواداران حیرت زده است چرا که او بر خلاف همه کاملا خوشبین است که اهدافش به ثمر خواهند نشست و اطمینان دارد که با همین ایده ها بارسا می تواند روزهای روشنی داشته باشد. کومان همین که بارسا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است را نشانه روشنی برای ادامه مسیر می داند.

 

 

1552034

 

 

کانوت همچنین گفت که کومان در نقل و انتقالات تابستانی خواهان جذب روملو لوکاکو مهاجم اینتر بود ولی باشگاه توانایی مالی برای جذب او را نداشت و تصمیم گرفتند برای جذب ممفیس دیپای اقدام کنند که آن هم نتیجه ای نداشت.

 

دیدگاه‌ها